What To Do Deze Vakantie?

hallooo ik zit een beetje met een dilemma… ik zou deze vakantie graag iets leuks doen, op vakantie of werken in het buitenland. helaas hebben mijn vrienden OF een relatie OF geen zin OF andere plannen. dus daarom deze oproep! heeft er iemand misschien een leuk idee voor mij voor deze zomer? misschien samen? wil alleen niet zolang weg… pff haha! ik hoor het wel, alvast bedankt!! ps ben een vrouw :slight_smile: van 19

Hoi,

Ik heb misschien een leuke tip voor je: ga mee met een kampeertrektocht.
Je gaat dan met een groep van 6-8 (mensen die ook alleen op vakantie zijn) een rondreis maken met een busje in een land van jouw keuze. Dat kan bijv. in Italie, Spanje, Noorwegen etc. Je hebt ook van die hele actieve vakanties met veel sport maar ik ga zelf waarschijnlijk met zo’n kampeertrektocht in Italie mee. Echt een uitdaging lijkt me dat! Je leert nieuwe mensen kennen, ziet een hoop van het land en iedereen is net zoals jou ook alleen. De reizen duren ongeveer 2 weken. Ik ga zelf ook voor het eerst mee, maar heb al leuke verhalen erover gehoord.

Kijk maar eens op www.doitvakanties.nl en dan bij Adventure brochure. Daar kan je bij ‘kies land’ rondreizen kiezen.

Groetjes

Ps: probeer het niet als een dilemma te zien zoals je zegt, maar als een ontplooiing van jezelf. Dit is de kans om met jezelf (en met anderen) de uitdaging aan te gaan!
Als je een keer niet met je vrienden op vakantie gaat maakt de vakantie juist weer bijzonder. Goed voor je levenservaring en wie weet hou je er een paar hele leuke contacten aan over.
Ben zelf bijna 20 en ook single dus…

Nou succes he

Wij gaan zoals elk jaar weer naar Split Kroatie voor 3 weken. Altijd een leuke boel. Het is zeker een van de mooiste landen uit Europa en er is steeds wat te doen.
Iedereen is welkom om mee te gaan.
Groetekes KiCo