Westkust Usa Met Huurwagen - Okt 2004

Hey,

Ik (Anneleen, 27 jr) ben van plan om in oktober 2004 enkele natuurparken en een stad (of twee) te gaan bezoeken aan de Westkust van de USA met een huurwagen. De dollar staat momenteel laag, dus het is de moment…! Ik reis het liefst lowbudget en op een actieve manier (met enkele stevige tochten…of op een andere sportieve manier) … Ik ben nog op zoek naar een 1 of 2 reisgenoten…Zin om mee te gaan?

Saluutjes, Anneleen.

Hoi Anneleen,

Wat een leuk idee.
Zelf heb ik vrienden in San Francisco wonen die ik in Oktober wilde bezoeken. (ben net terug van een 10-daagse trip daar)
Maar aangezien zij moeten werken dacht ik, het is veel leuker om met iemand anders te gaan en rond te trekken.
Ik ga sowieso ook nog een oproep op dit forum plaatsen maar ben benieuwd wat jouw plannen zijn!

Groet, Simone

Hey,

Vorige week kreeg ik te horen dat mijn 4 maanden verblijf,werk en school niet door gaan, echt balen dus! Maar ik zit er nu aan te denken om naar San Fransisco te gaan, waar een vriend van ons woont, en van daar uit door Californie en omstreken te trekken op Low-budget . Ik weet niet of je al plannen hebt maar vanaf september heb ik nog geen plannen.

Mail me armijnp@hotmail.com

groetjes Armijn