Mensen gezocht die samen met ons de West coast willen verkennen (zomer 2009)

Hoi allemaal!

Nu ben ik ook al een hele tijd iemand aan het zoeken voor een leuke reis in Amerika (of ergens anders) en ik wilde iedere dag wel wat anders, maar ik heb eindelijk iemand gevonden om samen mee te reizen. We zouden 4 tot 6 weken gaan vanaf midden juli tot eind augustus. De bedoeling is dat we met een huurwagen (liefst een busje zodat we er ook in kunnen slapen) de westkust verkennen met een leuke afwisseling van natuur (kamperen), steden en ontspanning (stranden e.d.). We reizen ook low budget en houden van wat avontuur.

Ons voorlopig plan is om volgende route te nemen:

Phoenix – Flagstaff – Grand Canyon – Las Vegas – Mojave national reserve – death valley - humboldt toiyabe national forest - Yosemite national Park – Carson City – Lake Tahoe - eldorado national forest – Sacramanto – San Francisco – Oakland – San Jose - los padres national forest – Pismo Beach – Santa Maria – Santa Barbara – Los Angeles – Long Beach – Anaheim – Huntington beach – Oceanside – San Diego – Yuma - Sonoran desert national monument – Phoenix

Of dit effectief haalbaar is in de gegeven tijdspanne moeten we nog bekijken en natuurlijk hangt ook alles af wat de rest wil, want vandaar dit berichtje nog.

We zijn reeds met twee, maar…

  • We reizen liefst met een groepje van 4 mensen, dus wie nog mee wil, zeker laten weten!

  • We willen een wagen huren, maar daaroor moet je reeds 3 jaar een rijbewijs hebben in de VS en moet je ook ouder zijn dan 21. Wij voldoen diet aan die dingen (Ik heb nog niet lang genoeg een rijbewijs en mijn reispartner heeft er nog helemaal geen).

DUS WIE ZIN HEEFT OM DEZE ZOMER MET ONS ROND TE TREKKEN IN WEST-AMERIKA EN VOLDOET AAN DE VOORWAARDEN OM EEN WAGEN TE MOGEN HUREN, AUB MAIL ME EN WE BEZORGEN ELKAAR TE ZOMER VAN ONS LEVEN!!! :smiley: (je moet wel willen rijden

http://www.reisforum.info/images/smilies/icon_razz.gif

aar al bij al vallen de afstanden nog mee als je het verdeelt over een dikke maand)

Ik hoop echt dat ik hier reactie op krijg, want ik sta reeds te popelen om te vertrekken :stuck_out_tongue:

Hopelijk tot gauw!!!

[EMAIL=“Sven_Verhoeven@hotmail.com”]Sven_Verhoeven@hotmail.com