Werkvakantie Oekraine

Voor jongeren / jong volwassenen die niet alleen wil genieten van het mooie landschap van de Oekrainse Karpaten, en de feestvierende inwoners van dit land, kan ik van harte aanbevelen eens mee te gaan op een werkvakantie!

Reisorganisatie Livingstone (www.lst.nl) biedt hier echt unieke projecten waar inspirerende mensen zich voor anderen inzetten. Het werk varieert van kinderprogramma’s tot echte bouwprojecten. In Svalyava in de Oekraine bijvoorbeeld, ga je in een zigeunerkamp aan de slag waar 700 mensen (nog) geen eigen watervoorziening hebben. Naast (was)ruimtes ombouwen en opknappen zul je vooral ook veel tijd hebben om de Zigeuners te ontmoeten en te genieten van de gastvrijheid van deze mensen! Als je tussen de 16 en 34 jaar bent, zou je echt van harte aanbevelen eens met zo’n reis mee te gaan, dat is echt een verrijking! Ben je alleen of met meerdere mensen… dat maakt niet uit; je gaat samen met andere groepsgenoten een bijzondere ervaring tegemoet. Meer informatie kun je vinden op www.lst.nl, onder Europa - Oekraine - Svalyava!

Hallo, ik ben zeer geïnteresseerd! Maar ik heb niet zo veel geld…wat betekend projectgeld als ik vragen mag?
Alvast Bedankt!

Kijk voor werkvakanties in heel Oost Europa ook eens op

http://www.bouworde.nl

Ook goed te doen voor degenen met niet zoveel geld

Ik ben van 8 t/m 30 met de OostEuropa Zending naar Oekraine geweest om te werken in een ziekenhuis in het westen van Oekraine (Vinogrado) op een afdeling met verlaten baby’tjes en kindertjes. Wie het leuk vindt kan mijn reisverslag met foto’s (soort dagboek) lezen op mijn weblog Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad, veel voldoening gekregen van mijn werk wat ik gedaan heb. Volgend jaar ga ik weer! Want deze kindertjes hebben veel liefde en aandacht en stimulering nodig in hun ontwikkeling.

Linda.