'Werknemer Delta Airlines urineerde in mijn koffer'

Delta Airlines wordt ervan beschuldigt niet zorgvuldig met bagage van passagiers om te gaan. Een serieuze klacht, gezien de ongelukkige passagier urine in zijn koffer trof.

De klacht werd door Delta in eerste instantie niet serieus genomen, totdat Haze de inhoud van zijn koffer filmde en op YouTube plaatste.

“Een passagier beschuldigt Delta Airlines ervan in zijn koffer te hebben geürineerd. De Brit Sy Haze plaatste een video op YouTube met als titel ‘Bedankt Delta Airlines, dat jullie mijn bagage als toilet hebben gebruikt’ nadat hij zijn koffer in een bedenkelijke staat had teruggekregen.” -AD

Lees verder

wow… ik ga over ± 1 maand naar amerika. Misschien toch handig om een slot op mijn koffer te doen :slight_smile:

WIE zegt dat die gozer het zelf niet heeft gedaan om een hoog bedrag bij de Airliner te kunnen claimen!!!

Ik bedoel je stopt je kat in de magnetron of gooit een McDonalds koffie over je eigen schoot heen en je bent Milionair!!!

&&& Hij raakt alles aan met zijn eigen handen!!!
Zou je dat doen als je zou vermoeden dat een ander over je kleding heeft gezeken???

Urinelucht al na enkele uren?
Ik weet het niet hoor…lijkt mij sterk!

Ik vind ook dat zijn stem erg RUSTIG klinkt … niet boos of zo!

zit wat in. maar toch, een slot kost wat 5-10 euro? zou jij het risico lopen? :slight_smile:

Voor vluchten naar de USA en terug MAG je koffer dus niet op slot.
Er zijn wel sloten (daar heb je gelijk in) die wel mogen … maar die kan de Douane/politie wel openen. En zo wellicht ook bagage-personeel???

Het laatste zou ik niet met zekerheid kunnen en willen zeggen dat deze groep het niet zou kunnen openen. Natuurlijk verkleint het hebben van een zo’n slot op je koffer wel kans op ‘rottigheid’