Werken op Rhodos

Im looking for 3girls and 2 boys, who can dance and speak at least 1 of the following language’s: french, polish, rusian, english. And who would like to work in greece in the Animation team untill at least 1st of oktober.
So if your flexible and don’t mind long houres and like to recieve atention.
This is the job for you, and ofcourse your all inclusife and recieve a stay close to the hotel.
for a perfect summerjob you can contact me and we see if this is the job for you. info@recreatiejob.com

ja dat zou me wel aanstaan in griekenland om te werken hoeveel kan je zo verdienen en wat voor werk???

ja dat zou me aanstaan werken in griekenland het is ook te zien wat voor werk natuurlijk heb ook veel ervaringen in de timecharing

in de animatie, voldoe je aan het hierboven beschreven profiel??

biensur

waarom vraag je dan wat Animatie is:d
stuur mij een uitgebreid cv met foto en ervaringen.
Als ik he goed vindt zal ik je voor stellen aan het Hotel,
zij bepalen uiteindelijk of je wel of niet mag komen.

weet heel goed wat het is maar voor 800e of meer ga ik niet ik moet minste 2000e hebben per maand netto min is, dat want ben gewoon om veel meer te verdienen beste dank

succes met je zoektocht, 2 tips, kijk goed in welk land je gaat werken want €2000pm dat heb je niet in veel landen zonder opleiding en/of ervaring.
Begin niet over geld dat is mij als bedrijf een enorme afknapper. Oh en ik zou geen werk zoeken in de toerismesector(animatie, enz…)
ik hoop dat je wat vindt

heb zeer veel ervaring heb zelfs op cruise gewerkt en daar had ik meer dan 2000e ik weet wat ik kan en niet kan maar ben nog altijd een belg en geen pools of roemeins die werken aan lage prijzen maar ik niet kwalitijd betaal je dank u veel geluk met u aan werving

waar heb jij voor gewerkt dan en wat moest je doen,want dan ga ik dat ook doen, de best betaalde entertainer die ik ken verdient 1200 en dat ben ikzelf(en mij collega’s) maar bij jou verdien ik het dubbele,waar is dat ik ben wel geïntresseerd

kijk vriend ik ben in spanje nu ,en werk op de beachbar aan het strand gelegen en wat ik doe is coctails maken barmeid eigenlijk en doe ook de opdiening en kan u zeggen ik geef niets uit voor eten want eet terplaatse ,en dat is nu het tweede jaar dat ik dat doe van maart tot eind december heb juist twee maanden vakantie en heb iedere maand 2450e plus drink geld ongeveer 50e per week en daar koop ik mijn sigareten van en werk maar 40 uren per week en maandag thuis ,en die twee maanden dat ik verlof heb werk ik halftime op de haven van om boten te onderhouden en daar heb ik 1200e voor dus ok en geloof dit is de waarheid ik hoop dat jullie iets beter vinden want 1200e dat heb ik van belgie iedere maand een overlijdings pensioen ,nog veel geluk

Hello,
I am a 18 year old guy from the netherlands. And i have some questions about this job. Which city is the job you describe? Do you still need somebody? Will the flight be paid? The rest i dont care if i dont make as much money as in the netherlands i only care if it is a nice job with nice people around me.
I hope to hear from you soon.