Mijn naam is Robbert van Dijk en ik ben de eigenaar van een klein animatiebedrijf.
Door ongelukkige omstandigheden is het voorgekomen dat wij een persoon voor ons team in griekenland te kort komen.
Alles wordt vergoed en je krijgt ook nog eens €200 per week daar over heen.
Omdat wij echt per direct op zoek zijn naar mensen loven wij een beloning uit.
Als jij iemand kent die voor ons komt werken in griekenland verdien jij €50,-
Leuk omdat je iemand aan een topbaan hebt geholpen of leuk voor jezelf omdat jij die topbaan nu hebt.
Graag reageer ik op je bericht. Ben inderdaad ook benieuwd naar wat meer inhoudelijke informatie betreffende de werkzaamheden, de periode en om welk gebied het gaat. Ik ben woonachtig in Griekenland en per direct beschikbaar.
Ik ben opzoek naar een job in het buitenland voor een langere periode en ik heb wel interesse in een job in griekenland. Dus misschien kan u mij eens contacteren…of ik u als ik je gegevens heb.
we zijn nog steeds op zoek naar mensen, alleen is deze functie vergevem, wij zoeken naar mensen die voor €600, pm netto willen werken in een hotel in creta, je verblijft daar op basis van all-in, en doet mee met de internationale animatie.
En wat is de minimumverblijfsduur? Ik wil dolgraag werken in een groot (internationaal) team in een hotel, maar kan maar 7 weken ivb met school. Ik weet wel dat animatiewerk echt iets voor mij is in verband met een jaar ervaring. Bovendien wil ik na school genoeg ervaring hebben om dit voor langere tijd te doen.