Werken op de campus

Ik ga misschien een half jaar naar Amerika om een studie te volgen, nu kost het best veel geld en ik had gekeken om eventueel te kunnen werken daar.

Nu mag je maximaal 20 uur per week werken en moet je op de campus werken, daarnaast mag je geen Amerikaanse student verhinderen om daar ook te werken.

Nu wil ik alleen weten hoe ik er achter kan komen waar ik kan werken? hoeveel ik dan zou verdienen? Ik kan er niet zoveel over vinden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Ik wil dus precies hetzelfde gaan doen. Ik heb er wel familie enzo zitten, maar dat helpt waarschijnlijk niet. Heb jij al een studenten visum geregeld, en welke college ga jij? Want voor zover ik weet kan je met een studentenvisum niet werken in de States…

Ey, ik wil het liefst naar texas ben ff de naam van college kwijt… Maar ik heb nog nx geregeld en gevonden want moet zeker eerst sparen… voor half jaar ben je al rond 6000 euro kwijt en dan heb ik het nog geen eens over je eten, schoolboeken, en visum,reis dus je bent al snel 8000 euro of meer kwijt ik vind het een hoop geld dus ga er eerst toch nog maar goed over na denken… ik heb wel 2 goede sites voor je www.EF.nl (weet niet skr of dat hem is maar de organisatie heet Ef en nog een andere die is ook goed moet je naar google.nl en dan interlanguage intype

Yea, i know, ik ken die sites. Maar daarvoor moet je vet veel betalen. Ik heb nu verschillende colleges en universities gemailt en als je naar een community college gaat, wat 2 jaar duurt, kost het veel minder, ong 1500 - 2000. Ik kan je wel een mail sturen wat je zoieso moet doen wil je aangenomen worden. Zo moet je oa een essay schrijven. En je GPA van Nederlands gemiddelde omrekenen. Hoe komt het trouwens dat je naar Texas wil? Ik ken veel mensen die daar naar college zijn geweest en vonden het niks…mja, ieder zijn smaak. lemme know als je wil dat ik het doormail

O ja ik had op die site van language gekeke, en daar kon je uit verschillende colleges kieze en daar leek texas me wel leuk… alleen kan je daar ook voor een half jaar heen? ik vind 2 jaar erg lang , of weet je dat niet??