Werken op Bonaire

Hallo allemaal,

Ik ben 3 jaar geleden lid geworden van wereldwijzer. Heb een maand door Thailand gereisd en heb veel waardevolle tips ontvangen van andere forumleden voordat ik op reis ging.
Nu kan ik voor een paar maanden gaan werken als verpleegkundige op Bonaire. Het lijkt mij een geweldige ervaring en kijk er dan ook naar uit.
Ben dan ook heel erg nieuwsgierig naar ervaringen over Bonaire van andere forumleden. Ik zie uit naar jullie reacties!

Bonaire is geweldig! Heb er als klein meisje een jaar gewoond en ben sindsdien 4 keer teruggeweest. Vooral de prachtige kleur van de zee staat me bij. Ik heb geen kennissen met ervaring in de verpleegkunde op Bonaire, maar ik neem aan dat de voorzieningen ook hier achterlopen, net als in het onderwijs e.d., maar dat is geen verrassing. Wel is het altijd een beetje uitkijken op de Antillen, Nederlandse ‘‘stagiaires’’ hebben geen geweldige reputatie, haha :wink: Kijk dus, net als in elk ander land, uit met hoe je je gedraagt en wat hoort en niet, dan moet het geweldig worden! Geniet ervan!

Hoi Yvonne,

Heb je linkedin? Want hier bestaat een groep en die heet Friends of Bonaire. Binnen deze groep is er een vacature voor verpleegkundige op Bonaire. Dus ik zou zeggen als je geen linkedin hebt snel aanmaken den deze vacature zoeken! Veel succes!!