Hola
IK ben mirjam en ik zoek werk voor deze zomer in spanje
Ik ben 26, sociaal , communicatief en enthousiast , heb veel ervaring met organisatorisch werk (vooral in de culturele sector). Ik zoek ABSOLUUT GEEN werk in de disco-costa-sfeer en ook niet op een holiday-inn/centerparcs gebeuren
Gezocht: een werkplek waar mijn organisatietalent, enthousiasme en creativiteit van pas komen. Een (toneel/dans/kunst-)festival zou leuk zijn maar ook: een (eco) camping, als rondleidster (ik studeer kunstgeschiedenis en kan verhalen vertellen over kunst) of …
Ik spreek en beetje Spaans, vloeiend Engels Duits en Fries (hihi) en kan me redden in het Frans.
ik hoop dat je mij kunt helpen, ik ben namelijk ook op zoek naar een baan in zuid-lanzarote of noord fuerteventura. Maar ik ben nog overal informatie aant verzamelen maar t wil niet echt lukken.
Vlakij Sevilla (een half uur met de auto) beheer ik een parkje met blokhutten. Het park ligt niet alleen dicht bij Sevilla maar ook bij het strand (ook een half uur met de auto) en tegen het naionale park Doñana. Ik ben op zoek naar mensen die mij willen helpen met mijn werk. Omdat ik pas begonnen ben kan ik nog geen salaris bieden maar wel de vlucht en een blokhut met vier slaapplaatsen en douche/toilet. Taken hier zijn zeer gevarieerd; van vervelend tot leuk: schoonmaken, onderhoud, klanten ontvangen, klanten wegwijs maken in de omgeving of vergezellen en boodschappen doen. Vereiste: goede sociale en communicatieve vaardigheden, liefde voor natuur en dieren. Beheersing van het engels en spaans strekt tot aanbeveling. Mocht je een goede kennis van het engels hebben dan kan ik ervoor zorgen dat met een van de bewoners hier in ons dorp engelse conversatie doet. Aangezien deze man over paarden beschikt mag je, als je dat kunt en wilt, zijn paarden berijden.
Periode: minimaal een maand.
Ik las dat je sociale, hard werkende, natuurliefhebbende, engels en spaans sprekende mensen zoekt die je een maand of meer willlen helpen met je blokhutten park in Spanje…Bij deze meld ik me aan als vrijwilliger, als het aan mij ligt kom ik binnekort al (zomervakantie) en kom ik later weer terug, voor langer…
wil je meer van me weten??? ik hoop het, mail me of bel me mie.mie@wanadoo.nl of 06-48257668
Tot snel???
Groeten van Mieke (32 jaar, single, toerisme ervaring, org. ervaring, spanje ervaring, dieren en natuur ervaring, en gewoon leuk en maf en saai en gezellig etc…)