Hi,
Hoi, Ik ben een Vietnamese jongen van 22. Ik ben pas afgestudeerd en heb de diploma van Industriele Elektriciteit en getuigschrift van Bedrijfsbeheer behaald. Ik heb ook enige ervaring in de horeca sector, spreek perfect Vietnamees, Nederlands, Engels en beetje Frans en Duits. Graag zou ik werken in Vietnam voor een Belgische of Nederlandse firma. Kan er iemand mij helpen? of een nuttige sites voorstellen a.u.b !!
Voor mij geldt hetzelfde verhaal. ik wil net als jij ook voor een nederlandse of een Belgische firma in Vietnam gaan werken. Ik ben momemteel opzoek naar nuttige tips, etc.
Heb je als iets gevonden en of je mij iets kan adviseren? Alvast bedankt.
Kun je me opnieuw een e-mail sturen? Toevallig zat mijn computer vast en al jouw berichten in de offline message ben ik verloren daarom deze manier om je te bereiken.
Ik zou gewoon gaan met die banaan, je gaat toch niet voor die vuile westerse bedrijven werken !! Ze profiteren alleen maar. Neem 2000 euro mee en zoek een vietnameeeese bedrijf daar. Je vindt vast wel iets…zeker als je de tijd neemt. Oja en kijk uit voor de grondmijnen…Zie je nou wat ik bedoel…
Hi,
Heb zelf twee jaar gewerkt in Vietrnam als Duikgids en leraar in Nha Trang,Vietnam is echt een prachtig land om te leven!!!In de duikindustrie kun je zeker werk vinden in Vietnam met ee nopleiding van -+6 maanden kun je zo aan de slag daar!!Zelf heb ik ook na Belgishe of Nederlands bedrijf gezocht,er zijn verschilende bedrijven ma moeilijk contakt te krijgen,je zou via Ambasade adressen kunnen verkrijgen,Wens je veel geluk en moest je er bedrijf vinden die Belgen og nederlanders zoeken laat je me ook ma iets weten Greetz
Als instrukteur kun je een gemiddelde van 400Dollar bassisloon + extra procenten op opleidingen die je geeft en materiaal dat je verkoopt.Kun je heel ruim van leven in Vietnam als je weet dat een goede loonwerker daar -+100dollar tot 200 dollar verdient!!
Beste,
Mijn naam is Xuan-Vinh, ben afgestudeert als Industrieel Ingenieur Industrieel design (2007). Via deze weg wil ik een Belgisch bedrijf vinden die een vestiging heeft in Vietnam. Om zo in vietnam te kunnen werken. Met andere woorden om van Vietnam mijn tweede thuis te maken. Talen als vietnamees, engels, frans, duits en nederlands zijn mij niet onbekend. Voor verder contact kunt u mij altijd bereiken via deze mailadres: [EMAIL=“madarijn_tje@yahoo.com”]madarijn_tje@yahoo.com. Indien u het wenst, kan ik u ook mijn cv bezorgen.
Mijn naam is Nguyen Xuan-Vinh, ik ben afgestudeert als Industrieel Ingenieur Industrieel design. Via deze weg wil ik een Belgisch firma vinden die een vestiging heeft in Vietnam.Talen als vietnamees, engels, frans, duits en nederlands zijn mij niet onbekend. Voor verder contact kunt u mij altijd bereiken via deze mailadres: nxv911@hotmail.com Indien u het wenst, kan ik u ook mijn cv bezorgen.
Momenteel werk ik bijna 2 jaar als Industrieel Ingenieur/ Manager voor een Australisch bedrijf in Ho Chi Minh City. Doordat dit een Australisch bedrijf is, vind ik het spijtig dat ik mijn potentieel niet 100% kan gebruiken, vandaar mijn verdere zoektocht.