Ik ben Felix een jongen van 29 en ik zou graag eens in Spanje willen gaan
wonen en werken. Dit kan zowel tijdelijk (min. een half jaar) als ‘definitief’
zijn.
Als diploma heb ik MBO Verkeer- en Stedebouwkunde en momenteel
werk ik als Verkeerskundig Ontwerper.
Maar op werkgebeid sta ik open voor veel meer, zoals horeca, toerisme,
verkoop etc. etc.
Ik heb geen specifieke voorkeur voor een bepaald deel in Spanje.
Taalvaardigheid: Nederlands en Engels.
Ben vorig jaar begonnen met een cursus Spaans en ga eind Juli ook
een intensieve taalcursus volgen in Barcelona en wil uiteraard mijn
Spaans met der tijd perfectioneren.
Ik zoek mensen die mij kunnen helpen om werk te vinden in Spanje.
Ook tips, ervaringen, adressen, links etc. etc. zijn van harte welkom!
Waar in Spanje wil je komen. Kom je naar regio Barcelona, dan hebben wij nog een vacature open voor in een callcenter. Baan is in Terassa, mocht je interesse hebben, kun je me mailen.
Ik ben Felix een jongen van 29 en ik zou graag eens in Spanje willen gaan
wonen en werken. Dit kan zowel tijdelijk (min. een half jaar) als ‘definitief’
zijn.
Als diploma heb ik MBO Verkeer- en Stedebouwkunde en momenteel
werk ik als Verkeerskundig Ontwerper.
Maar op werkgebeid sta ik open voor veel meer, zoals horeca, toerisme,
verkoop etc. etc.
Ik heb geen specifieke voorkeur voor een bepaald deel in Spanje.
Taalvaardigheid: Nederlands en Engels.
Ben vorig jaar begonnen met een cursus Spaans en ga eind Juli ook
een intensieve taalcursus volgen in Barcelona van 2 weken. Met der
tijd wil ik dit meer gaan doen om mijn Spaans te perfectioneren.
Ik zoek mensen die mij kunnen helpen om werk te vinden in Spanje.
Ook tips, ervaringen, adressen, links etc. etc. zijn van harte welkom!
Hallo iedereen,
Ben een 33 jarige meid uit Antwerpen en nog steeds op zoek naar een job in spanje, liefst aan de costa brava
Heb al gewerkt als receptioniste in Luna Park (Malgrat de mar)
Spreek nederlands, frans, engels, spaans en noties duits
Bij mij op het werk, Sellbytel, zoeken ze nog mensen. Het gaat om helpdesk werk en ik weet het klinkt misschien wat suf, maar ik werk hier nu drie maanden en het bevalt nog prima! Ik werk zelf op de helpdesk voor Renault medewerkers. Dat betekent dat ik telefoontjes krijg van over de hele wereld (engels of nederlands) van renault medewerkers met computerproblemen. Ik probeer de problemen op te lossen door de opgedane kennis tijdens de training, maar als dit niet lukt, dan kan ik de case doorsturen naar locale IT support teams. Deze informatie even om je een klein idee van het werk te geven.
Nu heeft Sellbytel veel verschillende projecten: Epson, Adidas, Gilette bijvoorbeeld. Doordat ze sterke behoefte hebben aan nieuw personeel hebben alle huidige werknemers een e-mail ontvangen: als we iemand aanbevelen en die wordt aangenomen, krijgen we 350 euro (deze delen we dan natuurlijk!). Als je bovendien twee talen spreekt van het volgende rijtje (Duits, Nederlands, Portugees, Italiaans, Frans) en je spreekt ook Engels, krijgen we 700 euro en natuurlijk geldt ook hier: die delen we dan! Om de bonus te ontvangen moet je dan wel minstens drie maanden bij Sellbytel blijven. Dit betekent dus als je geinteresseerd bent, je na drie maanden werk een extra zakcentje krijgt… mooi meegenomen dus!
Extra info:
-39 urige werkweek
-Gratis talencursus (2 uur per week): Spaans, Catalaans
-2 personeelsfeesten per jaar
-22 vakantiedagen en 14 bank holidays (het voordeel is dat je meestal op Spaanse werkdagen moet werken, je hiervoor extra geld krijgt en de dag zelf op een ander moment kunt opnemen)
Ik vind zelf die talencursus een groot voordeel, bovendien heb ik veel Spaanse collega´s en zit je ondanks dat je de Nederlandse lijn doet in een internationaal wereldje.
Als je geinteresseerd bent, kun je mij een mail sturen en dan geef ik je CV af bij HRM. Als je nog vragen hebt, kun je altijd mailen naar: astrid_boutkan@hotmail.com.
Wanneer ben je van plan om te gaan? LIjkt me en geweldig idee!! Ikzelf ben nu ook al enige tijd aan het overwegen om naar spanje te verhuizen, maar het is een grote stap om hier mijn woonst enzo op te geven. Ik ben dit jaar zelf een maand in spanje geweest als au-pair, en uit die ervaring heb ik geleerd dat ik zowiezo in een grote stad wil zijn, en liefst in het zuiden.
Ik spreek ook verschillende talen, waaronder het spaans dat nu ook vrij goed lukt.
Ik zou het fijn vinden moest je me op de hoogte kunnen houden van wat evenuteel de mogelijkhdeden daar kunnen zijn om wekr en woonst te vinden.