Werken in Spanje of Frankrijk?

Hallo allemaal!!

Ik zit met een probleempje! ik heb 2 aanbiedingen gekregen om te werken in het buitenland. 1 is in Frankrijk in het wintersport gebied bij een nederlandse reisorganisatie en de 2e is in Madrid op een nederlands kantoor…

Ik ben nog nooit wezen wintersporten en ben ook nog nooit in Madrid geweest! Wie kan mij helpen deze keuze in ieder geval een stuk makkelijker te maken?

Groetjes Caroli

Ga voor Madrid.

hebje al een keuze kunnen maken? als je frankrijk hebt gekozen, wil ik wel voor je in madrid werken! (serieus!)

Hoi Carollli,

Ik denk dat het beetje appels met peren vergelijken is. Madrid is een echte capitol met alles erop en eraan wat erbij hoort. Maar je verteld niet om welke periode het gaat. Madrid is kwa klimaat nou niet echt aangenaam in de winter, late herft and early spring. Het is er dan gewoon heel erg koud en grauw. In de andere seizoenen is het er wel heel erg mooi weer. En madrid zou ( zeker als je van cultuur en natuur houdt ) een prachtige uitvalsbasis zijn om spanje te ontdekken.

Ben jij meer het echte staptype die van leuke snowboardboys en apres ski houdt tja dan zou ik lekker gaan skieen xD

Als laatste laat je eens goed informeren wat de functies precies inhouden. Sta je straks in madrid heel de dag foto-kopieen te maken terwijl je bijvoorbeeld in Frankrijk gezellig mensen zou kunnen rondleiden. Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

Ik had overigens naar Madrid gegaan succes meid!

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb toch gekozen voor Frankrijk! Ik vertrek over 4 weken

Groetjes!!

Weet je al wat het precies inhoudt?
Ben benieuwd! Laat wat weten.