Gezocht: Inbound Call Agent
Functie – Taken
Je bent een meester in het luisteren en je kan als de beste de behoefte van je klant bepalen om hier naderhand op in te spelen
Met je commercieel inzicht en je mondelinge vaardigheid slaag je erin om resultaatgericht te werk te gaan
Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van je gesprekken en het inloggen van je afspraken in het systeem.
Profiel
Je hebt minstens zes maanden ervaring in een callcenter als inbound advisor
Je hebt een enthousiaste en sterk resultaatgedreven persoonlijkheid
Je bent flexibel en weekendwerk schrikt je niet af
Je bent perfect tweetalig NL/FR
Je hebt oog voor werkorganisatie en multitasking schrikt je niet af
Je bent computervaardig
Stressbestendig, zin voor verantwoordelijkheid en flexibiliteit zijn eigenschappen waarover je beschikt
Aanbod
Werkuren: voltijds
Flexibele shifts (ma-vrij) tussen 8u – 20u
Startdatum: asap
Duurtijd: contract van onbepaalde duur
Verloning: vast brutoloon + extra legale voordelen bij vast contract zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering,
Plaats van tewerkstelling: Nador
Solliciteer nu en stuur je CV en begeleidende brief door naar nadorgroup@outlook.com****