Werken in nador

Gezocht: Inbound Call Agent

Functie – Taken

Je bent een meester in het luisteren en je kan als de beste de behoefte van je klant bepalen om hier naderhand op in te spelen
Met je commercieel inzicht en je mondelinge vaardigheid slaag je erin om resultaatgericht te werk te gaan
Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van je gesprekken en het inloggen van je afspraken in het systeem.

Profiel

Je hebt minstens zes maanden ervaring in een callcenter als inbound advisor
Je hebt een enthousiaste en sterk resultaatgedreven persoonlijkheid
Je bent flexibel en weekendwerk schrikt je niet af
Je bent perfect tweetalig NL/FR
Je hebt oog voor werkorganisatie en multitasking schrikt je niet af
Je bent computervaardig
Stressbestendig, zin voor verantwoordelijkheid en flexibiliteit zijn eigenschappen waarover je beschikt

Aanbod

Werkuren: voltijds
Flexibele shifts (ma-vrij) tussen 8u – 20u
Startdatum: asap
Duurtijd: contract van onbepaalde duur
Verloning: vast brutoloon + extra legale voordelen bij vast contract zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering,
Plaats van tewerkstelling: Nador

Solliciteer nu en stuur je CV en begeleidende brief door naar nadorgroup@outlook.com****