Werken in Montefrio (Granada)

:dag:*** Hallo, ik ben vanaf oktober of ten laatste november woonachtig in Montefrio (Granada) en op zoek naar werk. Ik spreek Nederlands, Frans, Engels en Spaans. Ben 41 jarige vrouw.***
Het mag ook bij mensen thuis zijn om te poetsen, als het maar eerbare voorstellen zijn. Ook mijn dochter zoekt werk en is 21 jaar, spreekt dezelfde talen en zit momenteel in Torre Del Mar, maar is nog niet vast gevestigd dus ze kan nog meekomen naar Montefrio.
Alvast bedankt :dag:

Heb je al wat gevonden?

Hoi,

Dat zal je niet meevallen. Wellicht heb je iets aan het onderstaande.
Ga naar www.werkvindeninspanje.nl
Klik daar op Banen in Spanje
Ga dan naar de algemene banenzoekmachines, daar kun je aan de hand van zoekcriteria erg nauwkeurig zoeken.
Je zult echt wel een dagje bezig zijn om (in de buurt van) montefrio enige vacatures te ontdekken, echter in het algemeen heeft een e-mail-sollicitatie in Spanje weinig zin.
Maak een shortlist van wat je tegenkomt en ga ernaar toe. Zorg wel dat je voldoende (goede kwaliteit) visitekaartjes bij je hebt (zet daar ook op welke talen je spreekt) en ga de adressen langs met je CV.
Zal meer deprimerend dan opbeurend zijn, echter na verloop van tijd, kom je ergens als geroepen. Van daaruit en daar wonend kun je verder kijken.
Spanjaarden werken in het algemeen op het laatste moment, dus een verhaal van : ik ben over enige maanden beschikbaar, werkt niet echt.
Heel veel sukses.