Weet je wat ik niet begrijp is dat er wel bedrijven zijn die, vacatures plaatsen enz enz… en allerlei informatie doorgeven op forums als deze…
Maar als ze aangeven dat er ook mensen uit nl bij hun werken enz…
Waarom heb ik nooit een Topic gezien waarop iemand verteld die bij zo’n bedrijf werkt hoe alles is verlopen en hoe het is om in een bedrijf in zo’n land te werken…
Ik ga ervan uit als een medewerker een goeie of prettige ervaring heeft gehad dit dan ook vermeld op een forum als deze…
Assalamu ALaikoum Wr Wb Wassil,
Labas? Alhamdulillah.
Ik ben zelf een teleoperator in Fes en werk er inmiddels al een jaar Alhamdulillah.
Wat je zegt klopt inderdaad. SubhanAllah je ziet zelden mensen ervaringen plaatsen. Daar waar vaak juist die ervaringen fungeren als een duwtje in de rug voor velen mensen die twijfelen tussen de stap wagen of in Nederland blijven.
Zelf kan ik wel vertellen/schrijven dat ik het Alhamdulillah erg naar mijn zin heb. Wat betreft Fes, het is een leuke, gemoedelijke en aangename stad. Ik ken ook mensen die in Tanger of Casablanca werken en dat zijn er wat meer dan in Fes. Desalniettemin heeft iedereen het toch naar zijn zin Alhamdulillah en blij de stap gezet te hebben richting Marokko.
Beslama.
Assalamu Alaikoum Wr Wb,
Mohammed
Salaam Aleikoum
Ik ben het helemaal eens met de topicstarter, je krijgt nooit enige feedback terug, over de struikelpunten, maar ook de voordelen enzovoorts.
Wat leuk dat je in Fes zit:dag:, daar wil ik ook een keer naar toe Insha Allah.
Ben zelf ook naarstig op zoek naar werk in Casa,maar ben tot nu toe alleen maar malafide callcenters tegen gekomen.:evil:
Dus ik hoop dat het snel een beetje zal lukken aangezien ik graag naar Casa wil verhuizen.