Mensen die in Fez wonen of er naartoe gaan?

Hallo!
In september vertrek ik naar Fez om er te werken in een callcenter en dus ook te wonen!
Graag zou ik in contact komen met belgen of nederlanders die daar of dichtbij fez verblijven?
En heeft hier iemand ervaring met callcenter in Fez?
Barbara

Niemand uit regio Fez?
Of iemand die me wat meer over de regio kan vertellen?

Hallo Baya,

mijn naam is Azimie en ben zelf momenteel werkzaam in casablanca in een callcentre.
Kom zelf ook NL ben er geboren en getogen en ben er nu 1jr en 4mndn in Marokko.
Moet zeggen het wel wennen is, en het hangt vanaf waar je prio’s liggen!!
Dat is je motor en je kracht die je door laat gaan.

Als ik je verder met iets specifieks kan helpen dan hoor ik het wel ok.

Groetjes Azimie

Hallo Barbara,

Ik lees net je bericht dat je (inmiddels al) in Fes bent & bij een callcenter bent gaatnwerken. Ik vertrek begin november naar Fes om daar voor 'n Nederlandstalig callcenter te gaan werken… misschien wel hetzelfde bedrijf?

Hopelijk hoor ik van je, lijkt me leuk!

Hoi,
Ik was benieuwd hoe het bevalt om daar zo te werken in het callcenter. Het is iets wat me erg trekt, maar kun je ook bijv. parttime werken en Arabisch studeren, of is er de mogelijkheid om 's avonds nog naar school te gaan voor Arabische lessen in Fez? Kun je me er iets meer over vertellen? Ben zelf niet Marokkaans, maar spreek wel een beetje Marokkaans en ben er twee keren op vakantie geweest. Ik vind Marokko echt een fantastisch land dus voor langere tijd wonen lijkt me wel wat. Nog een vraagje: Kom je goed uit met je salaris van het callcenter en hebben ze vaak mensen nodig? Dank je.
Reggea

Hallo Barbara,

Lees net je berichtje dat je dus werk hebt gevonden in Fes.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je daar nog werkzaam bent. Ik zelf ben nu opzoek naar een baan in Fes omdat ik zelf uit Fes kom.

Hoop gauw wat van je te horen want ben echt heel erg benieuwd.

Gr. Sen

dag azimie,

ik wil binnenkort naar casa emigreren om daar bij mn man te wonen en wil ook graag werken. nou vertel jij dat je bij een callcenter werkt, zou je me willen helpen en meer info willen versturen aub?

Ik ben ook geïnteresseerd in alle informatie om te werken in Marokko! Ik loop al een tijdje met investeringsplannen voor Marrakesh, om eerst een half jaar te werken bijvoorbeeld een call center zal een goede indruk geven hoe het leven daar permanent is. Mijn enige tekortkoming is dat ik nog geen arabisch en of Frans spreek. Is dit een probleem bij het call center? want als je daar woont kun je natuurlijk veel beter de taal gaan beheersen. Alle info is welkom!

Ps. Het plan is om een Hamam (oosters badhuis) te starten gericht op de westerse toerist. Voor mensen die hier interesse in hebben, advies, mede-oprichters etc zijn ook welkom

weeten jullie hoe ik aan een job kom bij een nederlandse calcenter in fez ga remigreren naar marokko en kom zelf uit fez

Mensen die meer informatie hebben over bedrijven die gevestigd zijn in Fes Mail me dan even s.v.p ik ben zelf ook van plan om er te gaan werken inscha allah !!

([EMAIL=“miss_souki@hotmail.com”]miss_souki@hotmail.com)

Alvast bedankt !

Soukaina,

Hallo barbara mijn naam is abdellah en ik wil ook naar fes
ik heb daar zelfstandige woonruimte vandaar dat ik voor fes kies
wil jij mij toevoegen op msn wie weet kunnen we elkaar wijzer maken dan dat we al zijn ,ps iedereen die al in fes werkt of heeft gewerkt voeg me aub toe mijn msn is [EMAIL=“A_Souhayle@live.nl”]A_Souhayle@live.nl nou tot horens en ziens

hallo mensen

ben van plan om n fez te gaan werken en wonen kom zelf uit die omgeving wie kan mij helpen
met info en alles

Hallo allemaal,

Ik wil ook graag emigreren naar Fes. Wie kan me op weg helpen om daar aan werk te komen?

Jullie zouden mij enorm helpen met jullie tips en ervaringen.

Beste

Mijn naam is Johan en via een Belgische telecombedrijf zijn wij werkzaam te Fés.
We kunnen je helpen aan een baan.

Indien interesse, aarzel niet om te reageren.

Mvg
Jo

Hallo Johan,

Ik ontvang graag meer informatie van jou. Heb namelijk interesse om te werken in Fes.

Gr,
Hakima

Beste

Ik heb je mail goed ontvangen.
Deze contactgegevens werden doorgestuurd naar je mailbox.

Veel succes
Johan

Johan,

Kan je mij ook jullie contactgegevens + meer info over jullie bedrijf zoals werkzaamheden, loon werktijden etc…

Alvast bedankt!

Beste

Graag mailen naar contactpersoon Mathieu.callinout@gmail.com

Hartelijk dank voor je reactie.
Johan