Werken in Italiaans pension

Hallo dames en heren in Italie :ITALY:,

sinds een tijdje heb ik (44 jaar, gescheiden, twee grote kinderen) mijn eigen, inmiddels goed lopende, mediterrane cateringbedrijf. Ik wil heel graag volgend jaar zomer een paar maanden in Italie doorbrengen en werken als kok in een Italiaans pension/B&B/guesthouse/agriturismo, om ervaring op te doen. Het is al jaren mijn grootste droom om een eigen pension te hebben !
Zijn er mensen die een pension, B&B of iets dergelijks hebben, of mensen kennen die zoiets runnen in Italie en die het leuk vinden om mij een paar maanden in te huren tegen kost en inwoning?
U kunt mij bereiken via mijn website: www.lapapilla.nl

Hartelijke groet,

Carrie van den Akker

Beste Carrie,

Ik ben voor deze zomer juli/augustus dringend op zoek naar iemand zoals jij! Een leuk enthousiast persoon met (italiaanse) kookervaring en passie die voor onze Nederlandse gasten op ons landgoed tredici Ulivi wil koken. Ons landgoed bevindt zich in de binnenlanden van Senigallia in Le Marche. Mooie plek, leuke staff, leuke gasten en schitterende omgeving. Tegen reiskosten, kost en inwoning en een kleine weekvergoeding. Ik hoop van harte dat het je leuk lijkt om deze zomer een maandje (of langer) mee te helpen.

Groetjes,
Annabelle Tops

1 like

Beste Annabelle,

hartelijk dank voor je leuke, enthousiaste reactie!
Ik moet je wel laten weten dat ik 44 jaar ben, een gezin heb met 2 puberzonen en voor volgend jaar pas deze mogelijkheid zoek, omdat we voor deze zomer inmiddels al plannen hebben gemaakt.
Ik wil heel graag met je kennismaken.
Mijn website heet La Papilla di Gusto, en ik zou je willen vragen om me daarop te mailen via info@lapapilla.nl, via deze site vind ik echt niet handig.
Ik zou graag eea met je willen bespreken!

Hartelijke groet,
Carrie van den Akker

Beste Annabelle,

Ik neem aankomend jaar een tussenjaar om mij verder te orienteren. Ik heb in mei mijn VWO afgerond in Amsterdam. Aankomend jaar zou ik graag in Italie goed/beter leren koken. Ik ben dol op koken en besteed er veel tijd aan.
Het lijkt mij leuk me verder te verdiepen in de Italiaanse keuken. Daarom vroeg ik mij af of ik eventueel bij jullie mee kan helpen tegen kost en inwoning en daarnaast wat van jullie kookkunsten kan leren. Ik ben een vriendelijke, behulpzame meid en kan hard werken. Ik heb ervaring in de horeca en spreek Engels, Duits en een beetje Frans.

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Anna Linders.