Zoekt nog medewerkers met toeristische opleiding en ook interesse in vreemde culturen om Nederland te vertegenwoordigen in deze Multiculturele organisatie in New Delhi. Contract voor een jaar volledig begeleid en verzekerd.
Is het ook voor mensen die voor een jaar stage willen lopen met een SJD (Sociaal Juridische Dienstverlening)? Als dat wel het geval is, zou ik zich zeker willen aanmelden.
IK ben in Azie op zoek naar een stageplek voor september 2006.
Mijn studierichting is International Business and Languages, dus ik ben erg breed inzetbaar (Management, Marketing, Commercieel, Communicatie, etc) en spreek Nederlands, Engels, Frans, Spaans, matig Duits en begin aan een cursus Indonesisch. Als u een interessante en uitdagende stage kunt aanbieden of tips heeft hoor ik dit heel graag!
Ik wil eigenlijk volgend jaar vrijwilligerswerk gaan doen in India. Maar dit lijkt mij ook zeer interessant.
Ik heb een toeristische opleiding gevolgd aan het Tio en ben nu werkzaam op een reisbureau.
Kunt u mij vertellen wat de functie precies inhoudt, en vanaf wanneer je beschikbaar moet zijn?