[Stage] Stage: Internship India voor deze Uitgeverij! in Pune, India

Ons bedrijf werkt samen met een bedrijf in India (pune)voor wat betreft onze prepress activiteiten. Wij zoeken studenten en recent afgestudeerden, met als achtergrond bijvoorbeeld een Communicatie & Media studie, Nederlandse taalkunde, Antropologie, of een exacte studie zoals Medische Biologie of Natuurwetenschappen. Daarnaast kunnen ook studenten met een grafische HBO studie reageren.Het gaat om werkstages voor diegene die:•Geïnteresseerd zijn in het werken in een Indiaas bedrijf; •Goed zijn in de Nederlandse taal en Nederlandse teksten; •Goed kunnen communiceren, een verbinding vormen tussen Nederland en India;•Om kunnen gaan met de Indiase cultuur & cultuurverschillen (open, respectvol, zelfvertrouwen);•Het leuk vinden om Engelse en Nederlandse les te geven aan Indiase collega’s;•Het leuk vinden te werken in een project dat gesponsord wordt door ons bedrijf gedurende hun verblijf, gericht op scholing voor kinderen in Pune;•eventueel in verband met hun grafische opleiding met de programma’s Photoshop, Illustrator, Flash or InDesign kunnen werken.De stagiaire maakt deel uit van het bedrijf in Pune, dat bestaat uit een aantal Indiase medewerkers en de interns. De interns doen allerlei controle werkzaamheden voor de binnenkomende projecten van deze Uitgeverij in het bedrijf. Zij werken binnen de desbetreffende produktie teams bij Crest. Werkzaamheden kunnen bestaan uit:•proeflezen van de documenten.controleren van layout en stijl van tekstdocumenten op basis van vastgelegde specificaties •Het assisteren van vormgevers bij het bewerken van beeldmateriaal en bijschriften/toelichtingen bij beeldmateriaal (tekst, layout, stijl)•Korte vertalingen van Nederlands naar Engels en vice versa•Het ondersteunen van het productieteam met verslaglegging en andere documenten voor de productieprojecten•Data validatieDe stages staan open voor 3 (oud)studenten voor een periode van telkens 6 maanden (dus doorlopende opdrachten!). (Oud)studenten zouden moeten starten met ingang van augustus 2009.Reis- en verblijfskosten worden vergoed (er is een modern appartement beschikbaar), daarnaast zal er een maandelijkse stagevergoeding worden verstrekt. …

Meer over Stage: Internship India voor deze Uitgeverij! in Pune, India

thnx!
Heb een aanvraag gedaan, maar aangezien ik als grafisch ontwerper werk en aldusdanig geen student meer ben vrees ik dat ik niet helemaal ga beantwoorden aan hun profiel…

Ben dus om mijn horizonten te verruimen op zoek naar een grafische job/stage in Azië :wereld:
(iemand tips?)