Werken in Hurghada!

Hoi!

Ik ben naarstig op zoek naar werk in Hurghada! Ik zou graag voor minimaal 6 maanden daar willen wonen en werken.

Wie kan mij helpen!?

Alvast bedankt!!

hai,
Ook ik ben op zoek naar werk in hurghada, wil er minimaal 6 maanden zitten en evt. langer, woning heb ik al alleen nog geen werk.
reacties zijn welkom

hoi Amandatjuh,
waar heb jij je woning gevonden, hoeveel betaal je ervoor?

ik betaal ongeveer 130euro in de maand.
Mn vriend woont er op dit moment, het is een woonkamer met open keuken, slaapkamer en badkamer met douche en balkon, dus niet heel groot maar wel goed te doen en het is al ingericht.
Midden in het centrum van sekalla, op de 5de verdieping.
Maar je kunt daar heel makkelijk aan een woning komen, je moet alleen wel even onderhandelen anders betaal je echt teveel.
Maar heb jij al werk gevonden daarzo?
gr amanda

nee hoor ik heb geen werk gevonden daar, maar dacht om eventueel langere tijd naar Egypte te gaan, maar is nog niet zeker.
thx voor de tip ivm onderhandelen

hai omipomi

Ik ken iemand die er al 7 jr woont en werkt. Hij werkt voor een duikschool genaamd Oxigen.Is zweeds en ze heetten eerst Easy divers.Een relaxte club mensen van allerlei nationaliteiten. Je kan in eerste instantie wonen in hun staffhouse in Hurghada.Zeker als je maar een half jaar wilt gaan.

Waar zit die duikschool dan in hurghada?
Echt in sakalla of daarbuiten?

zitten downtown,bij empire hotel en de sunrise,(ligt net buiten sakalla.)Staffhouse ligt tussen sakalla en downtown in.

oja,kijk eens op hun website easy divers hurghada,staat ook een contakt telnr op! Succes!er werken ook nederlanders…
grtjs!

Maar ik neem aan dat ze niet alleen mensen zoeken om te duiken enzo (kan ik namelijk niet, nog nooit gedaan haha).
In ieder geval bedankt.

hallo

Oxygen… mijn man werkt er… is veel veranderd en zijn verhuist naar Hilton hotel
Die zweed is er niet meer… het is zelfs veranderd an manager. vergeet niet dat het niet gemakkelijk zal zijn om werk te vinden nu… dit jaar is een rot jaar… de touristen blijven weg… vele worden ontslagen of geen verlengin van contract… Egypte Hurghada is aan het veranderen en jammer genoeg niet in de positieve zin…