Werken in Frankrijk deze zomer

Hey allemaal!

Mijn naam is Laura Boshoeve en ik ben 25 jaar. Ik heb zojuist mijn diploma Audio Visuele Vormgeving en Fotografie in ontvangst genomen en wil heel graag deze zomer helpen met het opbouwen van een bed en breakfast in (Zuid) Frankrijk. Ik ben geen vak-klusser, maar ik kan prima hier en daar schilderen of iets in elkaar timmeren. Ik hou ervan om mijn handen uit de mouwen te steken en dan 's avonds lekker te ontspannen. Heeft iemand tips voor mij? Ik hoor het graag.

Groetjes!

Dag Laura,

Mijn naam is Demsey (27m) uit Vlaanderen. Ik ben reeds een paar dagjes in verlof en gezien het hier maar blijft regenen wil ik keihard de auto nemen richting het zuiden. Genieten van de zon, de natuur, een terrasje, leven v/d eenvoud, wandelen, je weet wel hé –> ontspannen.

Ik las dat je ook naar 't Zuiden trekt. Wnr vertrek je, ik zou liefst heel spoedig al willen vertrekken, zoals morgen of overmorgen… want keer dan zelf terug rond 27/7 met mijn auto. Ik ben sociaal iem. en sta open voor alles.

Demsey.

Hallo Laura,

Door familiaire omstandigheden zal één medewerkster ons team verlaten en zijn wij per direkt op zoek naar iemand die ons wil komen helpen op ons luxe resort van chambres d’hotes, lodges en gites in Frankrijk.

Als je nog beschikbaar bent en je bent geinteresseerd, dan kom ik graag in contact met je!
Hartelijke groet,
Judith Kram
Domaine de la Porte
Frankrijk