werken in fort william (schotland) aan de voet van de ben nevis!

hallo,

Ik woon/werk in fort william (schotland) in de winter een rustig plaatsje en in de zomer bomvol met toeristen.
Of je van een simpele wandeling houd, bergbeklimmen, lange wandeltochten of je houd van snowboarden/skien. Het kan allemaal in/om Fort william.
Ik werk als restaurant supervisor in een hotel met 93 kamers, ook hebben we een zusterhotel dat 2 kilometer van ‘town centre’ vandaan is.
In beide hotels zijn wij op zoek naar enthousiaste waiters/waitress en houskeeping staff.
Indien nodig bied het hotel ook staff accommodation aan tegen een vergoeding van ongeveer 130 pond per maand, dit is inclusief maaltijden.

Wil je graag werken in een prachtige omgeving, aan de voet van de ben nevis(hoogste berg in de UK).
Laat het me weten en wie weet woon/werk je binnenkort in Fort William.

Leo

Toevallig het Alexandra, mooi gelegen in het centrum?

ja klopt! perfecte ligging ten opzichte van alles wat er is hier in fort william!

We hebben er niet overnacht (hadden een gezellig guesthouse met een Nederlandse eigenaresse), maar het zag er mooi uit en inderdaad heel centraal gelegen, vlakbij de Harry Potter trein

Hoi, zoeken jullie ook nog mensen voor in de zomervakantie?

Wellicht kun je hem beter een persoonlijk berichtje sturen, zo te zien is hij al een paar weken niet online geweest.
(en goede keus: Fort William is een mooi stadje)