Ik en mijn vriendin willen volgend jaar een paar maanden naar het buitenland om te werken. Het liefst zouden we in een hotel gaan werken alleen vroegen wij ons af of het bestaat dat je werkt in een hotel en ook een kamer ofzo daar kunt krijgen in ruil voor werk.
groetjes
hallo,
Ik ben nu 1,5 jaar in schotland en werk in een hotel.
In het hotel waar ik werk bieden ze staff accommodation aan. Het is niet gratis…
ze houden 0.81 pence van mijn uurloon in tot een maximum van 40 uur per week.
Dit komt er op neer dat ik per maand maximaal 130-140 pond betaal en dat is inclusief ontbijt, soup in de middag en avondeten.
Ik heb wel gezien dat het verder niet heel erg veel voorkomt hier dat er zoiets word aangeboden en wij krijgen ook gigantisch veel sollicitaties binnen van mensen uit spanje,polen en hongarije.
Als jullie zitten te denken aan schotland kan ik jullie zeker helpen iets te vinden.
Het hotel waar ik zelf werk is vaak op zoek naar personeel en we hebben een zusterhotel dat 2 kilometer van ons vandaan is en die bieden ook staff accommodation aan.
Laat het me weten als schotland iets voor je is en wie weet kan ik je helpen iets te vinden in fort william.
leo