Hallo!
ik ben op zoek naar nederlands sprekende mensen die als animator willen werken in een 5 sterren hotel in Sharm el Sheikh. Ben je zo spoedig mogelijk beschikbaar tot eind oktober, minimaal 18 jaar, enthousiast en toe aan een nieuwe uitdaging? mail dan je reactie naar kbouma82@hotmail.com.
zou je misschien in het kort kunnen uitleggen hoe of wat ???
Ik zoek al heel lang een baan als animator in Egypte! Maar mijn probleem is dat ik maar tot september kan. Want dan begin ik weer met mijn studie. Dus ik kan alleen juli en augustus…
Maar zou het wel dolgraag willen!! B)
ik heb ervaring met animatiewerk in Griekenland, Rhodos bij een 5-sterren hotel. heb ik 6 maanden gewerkt, wil dit jaar weer animatiewerk doen in een warm land, probleem is dat ik vanwege mijn studie alleen de maanden July en Augustus kan.
zou dit toch kunnen, stuur dan even een mail naar sjoerdberendsen@hotmail.com.
alvast bedankt.
he Raquel,
was even beniuewd of je nog mensen nodig. bent werk op dit moment in menorca als animator, maar ben eigenlijk van plan om ergens anders te werken. en egypte lijkt me wel interessant, in ieder geval beter dan menorca :D. spreek je later
Erik
Ik heb nog geen ervaring in animatiewerk. ik ga wel elk jaar naar egypte (naar sharm el sheikh of hurghada) en blijf daar altijd in Hilton dreams resort (bekend?) en ik doe altijd mee met het animatieteam daar, dus ik weet ongeveer wel hoe het in elkaar zit! ik zou egt heel graag deze ervaring willen hebben en zeker in egypte, want egypte is mijn vaderland! ik zie dat ze op recrajob ook nog steeds mensen zoeken voor een 5sterren hotel in egypte, www.recrajob.com Ik ben er bereid voor om vanaf eind van de week tot eind van augustus te werken (en als ik dit jaar nie haal op school dan zeker weten langer, en die kans is zeer groot!!!)