Informatie gevraagd over animatieteam

Hallo!

Ik had een vraagje! Ik ben een meisje nu nog 17 maar in augustus wordt ik 18 en ik wil graag in een animatie team in een van de hotels in Egypte. Het liefst in hurgada want daar ken ik de weg een beetje. Ik weet dat ik zoieso 18 moet zijn om zelf op reis te kunnen gaan i.v.m met school.
maar weet iemand mischien aan wat voor eisen je moet voldoen om animator te worden? en of het kan op je 18de en hoe het verder gaat zeg maar? want ik heb besloten dat ik het wel heel graag wil voortzetten.

kan iemand me helpen

Groetjes

hey hey,
Sowieso moet je in Egypte er rekening mee houden dat je een extreem lage status heb als animator. Ze zijn stinkend jaloers, omdat je meer verdient dan hun, terwijl het werk zelf als minder gezien word.
Dat moet je je wel realiseren als je daar wilt gaan werken. Het beste is om gewoon te solliciteren in Nederland bij bijv. Toprrecreatie en dan je voorkeur naar Egypte zegt.
Proberen kan nooit kwaad! ik was 16 dat ik aangenomen wer als animatie in nederland, terwijl de min. leeftijd werd neergezet als 18. Niet geschoten is altijd mis!
in ieder geval succes!

Kijk eens op www.onenationclub.com dat is een site van animatie in Sharm el Sheikh. Je kunt er ook een sollicitatieformulier vinden en daar staat en beetje uitgelegd wat je moet kunnen en beheersen als animator… Ik denk dat dat overal in Egypte wel een beetje hetzelfde zal zijn. :slight_smile:

Je kan ook naar hotels toe gaan en vragen of ze mensen nodig hebben. Ik weet dat het lange dagen zijn maar kan super leuk zijn. Salaris is ongeveer 300 euro per maand