Ik wil graag in Egypte werken. Heb er geen ervaring mee. Kan me iemand over zijn ervaring vertellen. Ik ben een vrouw en ga er alleen heen. Het liefst zou ik in Luxor wonen en werken.Iets van een reisleidster voor nederlandse of duitse toeristen. Ik heb er geen ervaring mee.Ik wil ook best reizen door het hele land begleiden.
Heeft iemand een tip??
Ook over visum etc. Is er een speciaal visum voor als ik langer dan 3 maanden in Egypte wil blijven?
Ik verheug me op jullie reacties.
Groetjes
je zou je duikcurus kunnen gaan halen en gaan werken als duikmaster.
Beste Martin,
Bedankt voor je reactie.Ik zou er over denken. Ik ben alleen niet zo goed in zwemmen. Maar bedankt.Groetjes Jutta
Je zou ook eerst een korte opleiding (9 dgn) bij de IVOR kunnen doen voor reisbegeleider, dan kun je daarna bij een reisorganisatie aan de slag en reizen naar Egypte bijvoorbeeld kunnen gaan begeleiden. www.reisleiding.nl
Succes !
hooi bedankt voor je waardevolle tip. ik heb meteen info aangevraagt bij IVOR.Nou kijkien of het iets is voor mij.
Leuk! Ik ga het namelijk zelf wel doen. Mijn cursus start eind januari al en omdat het in totaal 9 zaterdagen zijn kan ik eind maart waarschijnlijk examen doen.
Het lijkt mij geweldig om of in Egypte of Marokko bv reizen te begeleiden en om mijn kennis nog iets te verbeteren ga ik ook een maand lang Arabisch leren in Cairo. het kost wat…maar je kunt er ook echt iets mee!
Succes !
Ik wens je succes. Waar doe je de opleiding? Misschien komen we elkaar tegen. ik probeer ook arabisch te leren via de NHA.
Her lijkt me ook leuk, om in Egypte reizen te begeleiden. Jou veel plezier en succes
De IVOR opl. doe ik in Utrecht en ik ga Arabisch leren via apple languages.
Ik hoop voor je dat je vind wat je zoekt !
hooi, ik wens je succes bij het volgen van de cursus en bij het leren van arabisch.groetjes
hoi allemaal.