Werken In Dubai

Hoi allemaal,

Men van plan om met mijn vriend voor een tijdje naar Dubai te verhuizen. Het schijnt dat je daar nog gemakkelijk aan een goedbetaalde job kan geraken. Ook het feit dat je geen belastingen hoeft te betalen spreekt ons ten zeerste aan.

Zijn er mensen die informatie hebben hoe we dit moeten aanpakken of die daar eventueel werken. Mijn vriend is op zoek naar een job als assistant general manager en spreekt naast Arabisch ook Frans, Engels, Duits, Italiaans en wat Spaans. Ikzelf ben licenciaat in de rechten maar op zoek naar een commerciële functie.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

groetjes

:smiley: hoi heb zelf in dubai gewerkt bij een hotel.
Dat je vriend arabic spreekt is heel handig wat dan heb je bij de meeste werkgevers al een streepje voor.
Ass. GM bedoel je van een van een hotel of een andere bedrijfs tak.
Als het om een hotel gaat kan je hospitality company dubai proberen.
Maar ik moet je wel waarschuwen als je gaat solliciteren in dubai moet je er continu achteraan zitten.
Daar bedoel ik mee het beste is als je met CV voor de neus van de Director of HM staat en die in zijn handen drukt.
Verder heb je visa nodig als je wilt werken en iemand die garant voor je staat.
Indien je voor een hotel of andere werkgever gaat werken staan zij uiteraard garant voor je maar als je bekende heeft in dubai die garant willen staan maak daar gebruik van want hoeft je eventuele toekomstige werkgever geen visa voor je te regelen dat scheelt hun geld en geeft je weer een streepje voor op de andere kanidaten.

Veel succes,

lior