Mijn vriend zou graag in Spanje werken

Mijn vriend werk momenteel als gastgroupmanager in Dubai in het bekende Atlantis Palm hotel
Hij is Filippijn en zou graag een job vinden in Spanje, Portugal, Italie waar wij dan samen zouden gaan wonen, maar het lijkt niet zo evident te zijn :tear:

Zijn hier toevallig mensen die een zeer betrouwbare en hard werkende persoon een job kunnen aanbieden? (full of deeltijds)

Het zou ons heel gelukkig maken !

Hoi Janth, er is wel werk…meestal in horeca en dan vaak in de buurt van Barclona. Dat is meer commerciëler en ligt dicht bij de costa. De andere costas zijn wat lastiger. Probeer anders de site van een NLkroeg in Peneda de Mar: www.soestdijk.isdit.nl. Zij spreken ook Nederlands. Ook een tip; het is niet makkelijk via internet wat te zoeken, mijn ervaring is dat Spaanse mensen gewoon contact willen, dus ik zou eerst even sparen om de eerste paar weken, maanden vooruit te kunnen. En kan je vriend Spaans? Engels is wel een voertaal, maar Spaans dus ook en hier spreken ze…Spaans dus!

Groetjes en succes Judith

ha Janth kan je geen baantje voor mij regelen in Dubai…

Goaaaaap…:slapen: koenprins…jij…mag het zelf uitzoeken…:chin:.

wat voor een baantje wil je in Dubai doen?

barman ofso… lijkt me wel leuk:zon02:

Ben je al in Dubai geweest?

no never, drom vraag ik het jou :vak02:

euhmmmmm , dan zou ik eerst daar eens gaan zien op vakantie ofzo en kijken hoe werknemers er behandeld worden, Dubai is prachtig voor toeristen maar als werknemer heel wat minder ,ook huur van woonst is vreselijk duur, als ik u was zou ik een job zoeken in zuid Europa het klimaat is ook veel beter dan Dubai = zomer +50° (Dubai is kunstmatige stad midden in de woestijn) als je een job zou vinden in zuid Europa wil ik wel met je meegaan om huishuur te delen:wink:

Ik woon nu al redelijk zuidelijk ik woon namelijk in Geneva. Mooi huis. Maar ik wil graag 50 graden en ik ben wel wat gewend kwa werk, dus regel ff een lekker baantje en een leuk appartementje, dan mag jij mijn huis ok. Just for one or two months.

Oja en Janth, hoe oud etc ben je, en wat voor werk zoek je dan, ms dak wel iets voor ons 2 kan vinden ik wil namelijk ook zuidelijker. Laat ff wat horen. Koenprins@hotmail.com

kheb je een mailtje gestuurd