Werken in calgary

Hallo,

mijn vriend is net vertrokken om voor enkele jaren te gaan sporten in calgary! Nu lijkt het mij toch ook zeker leuk om ook voor 1 a 3 jaar die kant op te gaan. Een ervaring die je niet meer afgenomen kan worden! Maar werk vinden lijkt me vanuit Nederland niet echt gemakkelijk. Heeft iemand ideeen hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik heb een hbo en masterdegree (internationale studie) afgerond maar een baan in de richting van hr zal moeilijk worden. Ik spreek meerdere talen, misschien een groot voordeel? Alle hulp en tips zijn meer dan welkom!

Mvgr,

marlinde

hoi marlinde super leuk idee. ik ben ook van plan om heen te gaan eerst voor een jaar werkervaring en me vriend woont in canada ik ben ook erg druk geweest met zoeken naar een baan. ik ga juli heen voor 3 maand ik ga daar op zoek ik ga gewoon bedrijven op zoeken en me cv en brief mee nemen ;)en dan hoop ik na januari er heen te kunnen voor een jaar :wink:
:dag: gr felicia

Kijiji, indeed.ca, wowjobs, jobbank etc. Daarnaast is het heel belangrijk om de juiste mensen te kennen, het is dan namelijk veel makkelijker om ergens binnen te komen