Werken In Buitenland

Zomer 2005 wil ik werken in 't buitenland. maak niet uit waar? wie kan mij helpen? bestemming en soort werk is nauwelijks van belang
alvast bedankt!

Beste Ricardo,

Voor werken in Guadalajara, Mexico kan ik je de volgende website aanraden. www.mexplaza.com.mx. Hier worden dagelijks vele banen aan geboden en kan je zelf ook gratis een advertentie plaatsen. Wel in het spaans en advertenties moeten ook in het spaans geplaatst worden anders worden ze geweigerd. Verder kan je hier vrijdags gratis een advertentie plaatsen in de krant.

Heb geen idee waar je heen wilt. Ik woon en werk zelf in Guadalajara Mexico. Heb mijn eigen school hier. www.glc.com.mx. Wil je wel helpen als je interesse hebt in Mexico.

Groeten,

Wouter

Poeh, das onzettend ruim allemaal… je zou zeggen dat dat toch moet lukken met zo weinig criteria! :wink:
Als het soort werk niet uit maakt, hoort vrijwilligerswerk daar dan ook bij of liefst wel betaald? En waar is “all over the world” of voorkeur binnen de grenzen van Europa?

Wil ik ook :D, vind t alleen ook erg moeilijk om iets te vinden :smiley:

Ja inderdaad weinig criteria, maar ik wil hier wel gewoon weg zijn zomer2005! Wel wil betaald werk en koude landen trekken me minder maar als daar een leuke baan is vind ik dat ook niet erg!Kben niet zo moeilijk joh eva :wink: heb je wat dan voor je eva? Groeten

Het beste wat je kan doen om in een internationaal bedrijf in het buitenland te werken is solliciteren bij Club Med. Je reist er de ganse
wereld mee rond en je hebt er keuze uit een 75 tal verschillende jobs. Hopend u hiermede van dienst te zijn geweest. Dixie