Hoi ,
Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging…en dat is een baan(uitdaging)in het buitenland.
Heb ruime erv aring in horeca zorg en entertaiment…en ben tevens flexibel…
Wie o wie weet wat.
Groetjes uit Arnhem.
Hoi ,
Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging…en dat is een baan(uitdaging)in het buitenland.
Heb ruime erv aring in horeca zorg en entertaiment…en ben tevens flexibel…
Wie o wie weet wat.
Groetjes uit Arnhem.
van mijn dochter hoorde ik dat Iberostarfriends mensen zoeken op Fuerteventura, per direct
Kom eens langs bij het Zwitserlandforum.nl, veel info, veel mogelijkheden. Zwitserlandforum
Groet Martiz
Als je geinteresseerd bent in werken in Mexico moet je even kijken op de site www.mexplaza.com.mx. Is website waar werk wordt aangeboden in Guadalajara Mexico. Wel in het spaans. Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel. Verder kan ik je vertellen dat het niet erg ingewikkeld is om hier werk te vinden. Woon en werk zelf in Mexico. Ze hebben hier een voorkeur voor buitenlanders. Lonen liggen niet erg hoog maar kosten zijn naarvenant laag. Je moet denken aan 2500 pesos voor een gemeubileerd appartement en maaltijden kan je hier al krijgen vanaf 4 pesos. Verder is 1 euro ongeveer 14 pesos. Verder is Mexico een prachtig land. Altijd lekker weer en zeker in Guadalajara. Niet te heet en niet te koud het hele jaar door. Ook regenseizoen wat het nu is, is prima weer. Vaak alleen savonds regen. Als je meer info wilt moet je maar even mailen.
Hoop je op weg te hebben geholpen.
Nogmaals, het beste wat je kan doen is solliciteren bij een internationaal bedrijf zoals Club Med. Je kan er de ganse wereld mee rondreizen en je hebt er werkzekerheid met een keuze uit meer dan 75 jobs. Hopend u hiermede van diens te zijn geweest. Groeten Dixie.