Werken In Bolivia

Gezocht voor een klein familiehotel in Bolivia: een enthousiast persoon die een paar maanden wil helpen. De werkzaamheden bestaan uit het bemensen van de receptie van ons hotel, het opvangen en helpen van gasten, informatie geven over de toers die we organiseren, gewoon meehelpen met alle voorkomende werkzaamheden.

Je maakt deel uit van ons gezellige team en je krijgt kost en inwoning. Het werk is niet zwaar en je hebt ruim voldoende vrije tijd om de omgeving en de mensen te leren kennen.

We vragen iemand met verantwoordelijkheidsgevoel en een goed humeur. We ontvangen dagelijks gasten uit de hele wereld, dus het is belangrijk dat je goed met mensen kan omgaan. Talenkennis is een pre. In elk geval Engels en Spaans.

Het betreft een familiehotel in Tupiza, een erg leuk stadje. Het klimaat is hier erg lekker. Er worden ook toers georganiseerd, met terreinwagens (bijvoorbeeld naar Uyuni) en vooral veel met paarden.

Klik hier voor de webpage van het het hotel.

Voor vragen en serieuze reacties: el_gringo_holandes@NOSPEMhotmail.com
(verwijder NOSPEM). Geef je motivatie aan en vertel wat over jezelf
(CV).

hallo

je had al gereageerd op mijn tekst.
ik had dat van jullie eens goed door gelezen maar ik kan eigenlijk allen engels en een beetje Duits. en ik ben pas over 4 jaar als ik 20 ben klaar met school!

groetjes Kelly

Het lijkt me erg leuk werk, alleen ik kan alleen in de zomervakantie 6 weken. IK stuur jullie wel een mailtje met CV. Groetjes Rozemarijn rsmvries@hotmail.com

Lijkt me erg leuk! Ik ben al maanden op zoek naar een baan als deze voor een paar maanden, ongeveer v.a. half augustus. Dan hoop ik namelijk te zijn afgestudeerd in Nederlands Recht. Tijdens de studie heb ik een cursus Spaans gevolgd. Ook spreek ik redelijk goed Engels. Ik heb de nodige ervaring in de toeristische sector.
Graag zou ik nog wat meer informatie ontvangen over het hotel, de werkzaamheden, de verdiensten, de collega’s etc.

Ik ben te bereiken via: R.C.Hannema@uvt.nl

Hopelijk tot snel!

Hola Jeronimo,

Ik ben net terug uit Bolivia en ben op zoek voor werk voor een jaar. Ik kan vrij goed portugees, spaans, een beetje frans, duits en goed Nederlands. Ik ben 25 jaar, klaar met mijn studie Biologie (tropische plantenecologie) en op zoek naar een avontuurlijke baan. Echter, ik heb wel een Boliviaanse vriendin. Wij trouwen in december.
Lijkt het je wat of misschien heb jij wel een goeie tip voor mij voor ander werk in Bolivia!

Encantado, groetjes Jan, Leiden.

Hoi Jan,

Mijn meisje komt ook uit Bolivia. Stuur me effe een e-mail.

Jeronimo
R’dam