6 of meer weken Vrijwilligerswerk in Bolivia - geen kosten

(Bestemd voor vrijwilligers en ook reizigers),

Wij zijn een Boliviaans-Nederlands stel met een kleurrijk hostel met allerlei andere activiteiten in een prachtige omgeving aan de voet van de Andes, in een subtropisch dorpje dat luistert naar de naam Samaipata, Bolivia. (zie onze website)

Vanaf circa half mei (misschien al zes weken eerder) hebben wij weer vrijwilligersposities beschikbaar (één persoon voor minimaal zes weken) om vijf dagen per week in de middagen en avonden te helpen in het hostel. We geven je een prima bed en ontbijt en de vrijheid om dagtochten te maken, je Spaans te verbeteren en veel boeken te lezen. Let wel; je Spaans dient minimaal basisniveau te hebben. Dit werkt het beste als je bij ons terecht komt na een tijdje te hebben gereisd in een Spaanstalig land als Bolivia.

Op www.andorinasamaipata.com staat alles in geuren en kleuren, ook om natuurlijk langs te komen als ´gewone´ reiziger.

Hasta luego !
Andrés en Doriña, Samaipata

Dat klinkt geweldig! Ik ga alleen pas naar Zuid-Amerika vanaf augustus. Daarvoor zit ik een paar maanden in Spanje. Zou het mogelijk zijn om dan nog te komen en te werken voor jullie?
Groetjes, Céline

Vrijwilligerswerk ín het hostel? Dat lijkt me niet echt de bedoeling van de meeste mensen die vrijwilligerswerk zoeken…

Lijkt mij ook niet de bedoeling van vrijwillgerswerk… Is gewoon werk,maar dan met gratis kost en inwoning. (maar ja het is wel vrijwillger, dus dat klopt dan wel weer)

Wij gaan over een week écht vrijwilgerswerk doen in Bolivia bij Inti Wari Yassi. Kijk maar eens op www.intiwariyassi.org

Hard werken voor een goed doel… en dus niet om een of andere slimme hostaleigenaar daar rijker van te laten worden.

Hola!

Ik las jullie bericht en ben benieuwd of jullie nog steeds vrijwilligers zoeken! Ik heb vorig jaar een half jaar gereisd door Peru en Bolivia en spreek goed Spaans!

Ik heb 1,5 jaar ervaring in het hotelwezen:dag:

Ik hoop echt dat jullie nog mensen zoeken, want ik ben zeer enthousiast en per 7 november beschikbaar!>>>

Liefs Zoë

P.S. Wat ziet jullie hostel er lief en knus uit.

Mijn emailadres is: [EMAIL=“zpamvreuls@gmail.com”]zpamvreuls@gmail.com