Vrijwilliger in de Andes voetheuvels

Hallo,

Wij (Andrés, Holandés, en Doriña, Boliviaanse) zoeken voor het komend jaar regelmatig hostelvrijwilligers (je betaalt natuurlijk niets, hebt een goed bed, ontbijt en keuken) voor minimaal zes weken of liefst iets langer.

Plaats; Samaipata, een ´paradijselijk´ oord met een van s werelds aangename klimaten en één van de meest veelzijdige (natuur) regio´s van BOLIVIA. Kijk op www.andorinasamaipata.com

Klik op onze naam op www.volunteersouthamerica.net voor meer details. Daar staat nog niet vermeld dat je zo nu en dan de deur open dient te doen voor nachtelijke bezoekers uit Sucre (gebeurt echt niet vaak). Je ´werktijd´ ligt tussen 13.00-22.00 wat meer inhoudt het ´beschikbaar´ zijn, dus je kan ook lezen, schrijven e.d. Je bent elke dag tot 13,00 uur en twee gehele dagen per week vrij. Voor de meeste vrijwilligers een onvergetelijke tijd, mits je je enigszins weet te integrereren in een boliviaans ´durp´ en redelijk Spaans spreekt. Kunnen koken en bakken en muziek spelen is welkom !

Kan of wil je geen vrijwilliger zijn, kom dan gerust langs, de regio staat bol van avontuurlijke wandel- fiets- en paardrijopties, en de kast staat vol met (ruil)boeken…

Andrés en Doriña

Klinkt erg leuk! Misschien kom ik langs in 2009.

Kan Bert niet komen helpen? :wink:

Ik kom samen met m’n vriendin in januari waarschijnlijk even langs. We zijn een maandje in Bolivia. Ben erg benieuwd naar Samaipata!

Waar ken je bert in hemelsnaam van … ?
In januari ben ik rond 20 januari weer terug in Samaipata (ik ben nu sinds drie jaar weer eens met de Kerst in NL). Dus mocht je voor de 20e langskomen, dan zal je alleen Doriña tegenkomen … maar ik neem aan dat je Spaans spreekt.
Andrés

Hablo Espanol!

Ik ken Bert eigenlijk alleen van email en internet. We waren in dezelfde periode in Zuid Amerika 3/4 jaar geleden… Veel goeie tips van hem gekregen. We zouden ooit nog eens ergens meeten, maar dit is er nooit van gekomen. Vandaar…

Maar als ik in Samaipata ben kom ik zeker langs!