Werken in Animatieteam Rhodos

Hey!

Ik zou graag na mijn examen een aantal maanden in het buitenland willen werken. Het leukste lijkt mij het werk in een animatieteam op Rhodos.

Ik ben net terug van 8 dagen Rhodos. En ik heb daar echt een geweldige tijd gehad. Vandaar dat ik dus op het idee kwam om ook bij een animatieteam aan de slag te gaan. Ik ben beschikbaar vanaf het einde van mijn examens (begin juni) tot het begin van mijn opleiding (eind aug). Het kan in principe ook tot het einde van het seizoen. Dan kan ik namelijk een tussenjaar nemen. Maar dat moet ik nog even bespreken/bedenken.

Weet iemand misschien hoe ik in contact kan komen met iemand die hierover gaat?

Ik wordt trouwens binnen drie maanden 18 jaar. En ik kan vrij goed Engels spreken. Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groeten,
:vak02:

Hee!
Ik heb niet echt een antwoord op je vraag, maar ik zit wel met hetzelfde ‘probleem’. Ik wil volgend jaar na mijn examen heel graag naar Mallorca/Tenerife/Ibiza, iets in die richting :stuck_out_tongue: Alleen hoe wil jij dat doen met je examens? Want je bent natuurlijk in juni al klaar, maar je hebt dan nog niet de uitslag gehad, evt. her en uitreiking… Weet jij hoe dat zit? Verder kan je wel aardig wat baantjes/stages als animator vinden als je maar goed zoekt op google.
Groetjes, Nadine