Werken In Afrika

Ik ben op zoek naar werk in Afrika/Kenia als verpleegkundige voor een aantal maanden. Kunnen jullie me helpen?

Hoi, Je zou even een bezoekje kunnen brengen aan www.horizonholland.orgEen website van een hulp- en uitzendorganisatie met projecten in o.a. Sri Lanka, Molukken en Ghana. In Ghana werken we onder andere samen met twee straatkinderenprojecten, (missie-) ziekenhuizen, voedingscentra, een school voor geestelijk gehandicapte kinderen, etc. Daar gaan geregeld vrijwilligers heen namens Horizon Holland. We zenden ook stagiaires uit maar met als nadrukkelijke en noodzakelijke voorwaarde dat het om een periode van minstens 6 maanden gaat. Goede en persoonlijke voorbereiding door voormalige, teruggekeerde vrijwilligers maakt deel uit van de uitzendprocedure. Omdat Horizon Holland van oorsprong een (en nog steeds) een ontwikkelingsorganisatie is en geen enkele commerciele activiteiten ontplooit, is er geen sprake van inschrijfgeld oid. Kosten die je maakt voor jezelf (levensonderhoud ter plaatse) zijn uiteraard wel voor je zelf. Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Als je inderdaad interessen hebt kun je een brief schrijven en sturen naar het secretariaat in Den Haag.
Veel succes met je voorbereiding. Detlev

Hoi, Ik heb in 2001 een tijdje in een ziekenhuis in de buurt van Eldoret (Kenia) gewerkt. Je zou kunnen informeren of je daar voor een aantal maanden terecht kunt. Indien je interesse hebt, kun je mij mailen voor het adres.
Hilde