Hallo allemaal,
Voor de komende maanden ben ik op zoek naar een leuke baan in het prachtige Andalusië. Gedurende de laatste 5 jaar woonde/werkte/studeerde ik afwisselend in Nederland en Spanje, en nu ik ben afgestudeerd sta ik te poppelen om te emigreren naar het land waar ik zo verliefd op ben geworden…
Ik spreek na jaren verblijven in het zuidelijke land en mijn studie Spaanse taal en cultuur aan de Universiteit van Utrecht prima Spaans, natuurlijk Engels, voldoende Duits en een klein beetje Frans. Voornamelijk heb ik veel ervaring als receptioniste, als hostess bij kleine evenementen, als treinstewardess (in Nederland) en als mijn afstudeerstage van Hogeschool TIO (tevens in Utrecht) vertrok ik naar Frankrijk waar ik in de animatie en bar heb gewerkt.
Het lijkt me heerlijk om in de Toeristische sector te blijven werken, maar sta met open armen te wachten om in een andere sector nieuwe ervaring op te doen.
Een enthousiaste, vrolijke meid (23 jaar) gewend hard te werken en altijd het doel hebben de gasten om nummer één te zetten en hen een zorgeloze en vooral onvergetelijke vakantie te bieden.
Weet jij iets? Een leuke baan, maar ook zeker tips, ze zijn meer dan welkom, via mayerne@hotmail.com of een berichtje via de site! Ik dank jullie alvast bij voorbaat
Groetjes,
Marieke