Werken en wonen in Gumbet

Ik ben in augustus naar gumbet geweest en het is me zo goed bevallen dat ik volgend jaar daar wil werken en wonen. Weet iemand hoe ik dat het beste kan aanpakken?Ik ben fysiotherapeut en fitnessinstructeur,tennislerares. Of het in gumbet of bodrum is maakt mij niet uit,maar ik weet niet hoe ik daar binnen kom. heeft iemand tips??

Er staat op deze site nog een forum genaamd werken in gumbet. Ik zou die even doorlezen daar staat veel in over andere mensen die daar willen werken zoals ik bv. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes

Beste vrienden,
Ikwil niet onaardig doen,maar vergeet niet dat werken in turkije niet kan zonder werkvergunning.Indien je dit toch probeert is het op eigen risico en pas op als je iets overkomt (werkongeval) ben je niet gedekt van je verzekering in eigen land.Als je hier echt wil werken doe het dan via een werkgever in Nederland of Belgie,dus met een europees contract zodat je met alle sociale zekerheden in orde blijft in eigen land.En werk hier zeker nooit zonder contract of je kan gerust geloven of niet dat je een laag salaris krijgt en dan moet de werkgever het je nog betalen ook.Turkije is een mooi vakantieland,maar werken voor een Turkse werkgever nooit.
Franka