Werken En Spaans Leren

heeft iemand info over taallessen in zuid-amerika in combinatie met werk. de bedoeling is eigenlijk een beetje dat de lessen en t verblijf hiermee bekostigd kunnen worden

beste ballybakker,

Ik heb zelf een taal school in Tlaquepaque Mexico. www.glc.com.mx. Voor werk zoeken in Guadalajar kan ik je vertellen dat dit niet erg moeilijk is. Mijn college heeft voordat we de school begonnen bij verschillende scholen gewerkt als leraar engels. Verdiend niet echt goed maar je kan je kosten er wel uit halen. Gemiddeld verdienen leraren 40 pesos per uur maar heb ook gehoord van leraren die 100 pesos verdienen per uur. Voor werk in Guadalajara kan je verder ook zoeken op de website www.mexplaza.com.mx. Alles is wel in het spaans. Als je van plan bent om naar Guadalajara te komen kan ik je wel helpen met het zoeken van een baan. Ken hier om de hand heel wat mensen en het voordeel hier is dat ze voorkeur geven aan buitenlanders. Ze hebben hier het idee dat buitenlanders harder werken wat ook wel een beetje waar is. Verder spreken de Mexicanen niet vaak engels. Dit is dus een pre voor jou.

Oke als je nog info nodig hebt hoor ik het wel,

Groeten Wouter

Afhankelijk van jou ervaringen en opleiding weet ik dat er mogelijkheden zijn bij de school waar ik gestudeerd heb, amauta in cusco, peru. Schrijf ze maar eens.

M.

Hallo!
Net als ballybakker, wil ik graag voor minimaal 6 maanden - 1 jaar naar Centraal-Amerika om Spaans te leren en daar ook te werken. Kan iemand mij misschien tips geven waar ik evt een baan kan vinden in landen zoals Mexico/Nicaragua/Guatamala?
Liefst iets in de toerisme, hotel, horeaca omdat ik daarmee ervaring heb.

www.joho.nl