Op moment is de situatie niet ideaal om te komen werken.
Het werk dat er is is allemaal in de toeristen-sector.
Maar helaas zijn er nu zeer weinig toeristen.
Veel personeel wordt met (verplicht, onbetaald) vakantie gestuurd.
Ook zijn al enkele hotels al helemaal gesloten.
Solliciteren kun je natuurlijk altijd voor straks als het weer
rustig (veilig) is.
Mijn naam is Elco Herscheit. Ik ben 28 jaar oud en ik ben hier om mijn wereld te vergroten. Egypte is al mijn meest favoriete land sinds ik 5 jaar was en Luxor is mijn stad. Ik ben er dan ook al een paar keer geweest. Ik ben op zoek naar een baan (in Luxor) voor ongeveer een half jaar. Iets met toerisme. Lekker achter een bar of receptie staan, meegaan op excursies als gids. Ik hoef niet rijk te worden want de ervaring is al genoeg. Wel zou kosten en inwoning op prijs gesteld worden.
Ik hoop hier iemand te vinden die mij verder kan helpen of zelfs mij in dienst zou willen nemen. Alle hulp zou mooi meegenomen zijn.
Ik zie op deze forum dat de mensen elkaar goede tips en adviezen geven en elkaar helpen .Dat is mooi om te zien .Allereerst wens ik jullie allemaal veel geluk met het zoeken van een baan in egypte en succes met het opbouwen van een leven in egypte.
Ikzelf ben geboren en getogen in rotterdam ,maar toch zou ik ook graag naar egypte willen verhuizen.Je leeft 1 keer en zou graag een aantal jaren in egypte willen doorbrengen. ALs er iemand is met een tip of een advies om te wonen en werken in egypte zou ik die heel graag willen krijgen.In je eentje opzoek is een zware en een moeilijke taak ,maar als iedereen met hetzelfde doel elkaar helpt ,zoals ik hier zie ,kan de droom uitkomen om daar te wonen ,
Nogmaals wens ik jullie allemaal het beste en veel geluk,
Ik ben een vrouw van 39 van Russische komaf en woon reeds 10 jaar in Nederland en bezit ook de Nederlandse nationaliteit.
Ik heb een universitaire studie pedagodiek en wil graag een baan waarbij ik mijn Russiesche taal kan gebruiken, spreek goed nederland, Engels en Russische. receptie hotel of animatie Russiche kinderen
Wie help mij op weg
Als Russische kan je veel dingen doen in Egypte. Guest Relation of achter de Receptie is er veel werk te vinden.
Ook voor het animatie team kan je wel aan de slag. Kijk even rond via google of als je daar heen gaat je cv achter laten bij verschillende hotels.