Werken Costa Del Sol

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren gehoord dat ik ben geslaagd voor mijn hbo-opleiding Journalistiek! Nu wil ik met een vriendin naar Zuid-Spanje en daar een baantje zoeken. Vorig jaar hebben we in El Arenal op Mallorca gewerkt in een restaurant en dat beviel erreg goed. Toen hadden we het in Nederland allemaal al geregeld, maar heel veel mensen gingen daar ook op de bonnefooi heen. Het was erg gemakkelijk om een baantje te vinden in een bar of als propper. Ik vraag me alleen af of dat in Zuid-Spanje ook zo gemakkelijk gaat. Heeft iemand daar ervaring mee? We willen bijvoorbeeld naar Malaga, Tarifa, Fuengirola of Marbella. Reageer!!!

Groetjes van Danielle

Hoi,

Op de eerste plaats proficiat!

Honderden banenbeurzen, ook met werk op jullie vlak, vind je op http://www.werkeninspanje.startbewijs.nl, en nog veel meer info.

Bij sommige banenbeurzen kun je op regio en baan zoeken, dus spitten maar.

Als je wat gezien hebt, is het belangrijkste langs gaan, echt doen, zorg dat je een cv-tje kunt achterlaten en je telefoonnummer.

Alles vanuit Nederland regelen zal misschien best wel kunnen, maar dit gaat echt veel sneller.

Succes,

piet meijers

Hoi Danielle!

Gefeliciteerd met het behalen van je HBO diploma! Tijd om eens lekker te relaxen en te genieten van de zomer. Misschien dat je op de volgende site wel een leuk vakantiebaantje tegen komt voor in Spanje :

Vacaturesites Spanje

Succes!

Groetjes,
Nadine.