Werken bij SKOA Aruba 2018

Hoi allemaal,

Mijn naam is Carolien Scheper, 27 jaar oud en voornemend om vanaf augustus 2018 voor SKOA op Aruba te gaan werken mits ik door de sollicitaties kom.

Zijn er nog meer mensen hiermee bezig? Was benieuwd! Leuk om in contact te komen met mensen die deze plannen misschien ook hebben! :slight_smile:

Groetjes
Carolien

Hoi Carolin

Graag zou ik met je in contact willen komen over jeplannen naar Aruba toe te gaan. Je had gereageerd op mijn berichtje op Anjabeers.
kan niet meer op deze accout komen helaas.
Mijn tel nr is 0651081752 Groet Anja

Hoi Carolien, hoop dat het allemaal lukt voor je, om vanaf augustus '18 voor de SKOA Aruba te kunnen werken.
Als je een leuke, en geschikte woning zoekt voor de langere termijn, kijk dan even op onze site : www.aruba-vakantiehuis.com.
En misschien niet direct alleen, maar met z’n tweeén. Veel is mogelijk. Succes.

Oh super! Ik zie alleen dure vakantiehuizen:) Waar hebben jullie het aanbod voor appartementjes staan? Ik kom alleen. En zoek low budget een fijne woonplek op Aruba

De site is in eerste instantie ook bedoeld voor korte vakanties. Maar de woningen Paradera 85.N, en P kunnen ook dienen voor long term verhuur (minimaal 12 mndn, vast). Natuurlijk dan gelden er andere tarieven.
Waarschijnlijk voor je ééntje net te duur, maar als met z’n tweeén bent … De woning heeft twee ruime slaapkamers.

Kijk maar.

Wij spelen ook met de gedachte om naar Aruba te gaan per aug 2018. Heb je a een baan bij het SKOA

En voor evt. een leuke, en geschikte woonruimte, kijk even op onze site : www.aruba-vakantiehuis.com
We hebben al reeds vaker gezellige mensen mogen begroeten, die voor het SKOA gingen werken.
Je weet nooit. In ieder geval succes.