werken amerika ,texas

hallo ik wil gaan werken in texas als chauffeur en heb daar al werk gevonden want er is daar namelijk een groot tekort aan chauffeurs ,wil het eerst ca 3maanden gaan proberen en kan al gelijk aan de slag daar maar wat heb ik allemaal nodig,denk aan werkvergunning socialsecurity nummer en hoe verzeker ik mij daar en kan ik een tijdelijke bankrekenining openen daar, hopelijk weet iemand een paar antwoorden grt marcel

Welkom op Wereldwijzer, Marcel!

Je hebt een mooi plan in ieder geval. :slight_smile:
Voor meer informatie en tips kun je terecht in het Amerika Forum. Neem even een kijkje in de bestaande topics of open zelf een topic met je specifieke vragen. Veel succes!

ok zal ik doen thx

Hey mijn naam is Cor,
Een vraag dit is ook een van mijn dromen als Chauffeur weet jij een adres voor mij hoop snel een bericht.
Je kan me altijd een prive berichtje sturen hier op wereldwijzer!
groetjes Cor

hallo cor ja ik weet wel een adres als chauffeur maar probeer vandaag eerst afspraak te maken met het consulaat van amerika voor een visum om daar een paar maanden te mogen werken en als dat gelukt is wil ik het eerst 3 maandjes proberen of het wat is voor me maar jij kom uit belgie denk ik dus of er wat in belgie zit weet ik zo niet maar er is werk genoeg voor truckers ben er net geweest op vakantie dus vandaar
grt marcel

1 like

hey marcel alvast dank voor u berichtje
een vraagje heb jij al daar gewerkt ?
zoo ja kan mij hier raad in geven hoe dat ik dat beste aan pak ?
heb dit nog niet gedaan is al een tijdje een wens al vast dank groetjes cor :slight_smile:

hallo cor nee heb er nog niet gewerkt ben nu net bezig met visum aan te vragen en probeer dat rond te krijgen ik ben er net geweest op vakantie en ben bij een nederlander geweest op bezoek daar en hij kon wel chauffeurs gebruiken dus ff over nagedacht en nu maar proberen het rond te krijgen ik heb die baas gister nog aan te de lijn gehad en hij zei ook hoe eerder hoe beter want hij had al 3 auto s stil staan dus probeer het nu rond te rijgen en ja is voor mij ook allemaal nieuw maar het lijkt me wel een uitdaging en wil het eerst 3 maanden proberen of het wel echt wat is en dan misschien wel die kant op met mijn gezin
grt marcel