Werken als verpleegkundige in Suriname

Hallo allemaal,
Ik ben Briënne Kersten en ik ben 21 jaar oud. Momenteel volg ik de opleiding verpleegkunde mbo niveau 4. In juli hoop ik mijn diploma te behalen. Omdat ik nog niet zo goed weet wat ik na het behalen van mijn verpleegkunde diploma precies wil gaan doen, leek het me leuk om als verpleegkundige te gaan werken in Suriname. Dit lijkt mij leuk om zo nieuwe ervaringen op te doen en het lijkt mij een enorme uitdaging.
Ik zit zelf te denken aan Paramaribo. Ik zou graag in contact willen komen met mensen die mij hierover informatie kunnen geven. Ik zou graag willen weten of ik als pas afgestuurde verpleegkundige van 21 jaar voor ongeveer 8 maanden ergens zou kunnen werken. Zelf zit ik te denken aan een ziekenhuis. En ook zou ik graag willen weten waar ik dan contact op kan nemen.
Kort gezegd: ik moet dus nog van begin af aan beginnen met alles regelen en uitzoeken. Alle tips zijn welkom!
Oohja en ik zou daar dan heen willen met nog 2 andere meiden die daar ook willen werken als verpleegkundige in het ziekenhuis!

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes Briënne