werken achter de bar (Z-Frankrijk)

Wie wil er werken achter de bar voor 5 weken op een motorcamping in Zuid-Frankrijk (van 15 juli tot 20 aug.2003)

Groetjes
Frits

Geachte Frits,

Ik heb net uw advertentie gelezen. Het klinkt heel leuk om te doen, ik heb al ervaring achter de bar.
Maar, wat houdt deze vijf weken in? Moet je goed frans kunnen spreken? Ik ben tweetalig opgevoed in Nederlands en engels, frans en duits gaat wel redelijk.
Wat zou de accomodatie zijn voor mij?
Genoeg vragen en interesse!
Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen.

Met vriendelijke groeten,

Amy Wills

Hallo Amy

Ik kom jouw naam nogal vaak tegen op dit forum en heb besloten om je te helpen. Om te beginnen onderstaade link.

http://www.wereldwijzer.nl/forum/index.pl?..;num=1048198906

Hey Frits,

Ik ben studente marketing en zou dringend wat aan mijn frans moeten gaan doen. Dus ik dacht waarom niet met een vakantiejob zo leer ik mijn frans bij en verdien ik nog iets ook. Ik ben ne goeie werker en ge kunt mij overal zetten. Ik ben een sociaal iemand en kan me iedereen overweg of ge moest ne hele iritante mens zijn. Dus als ge nog iets vrijhebt en ge ziet da zitten moogt ge mij altijd iet laten weten.

Sorry ma was nog iets vergeten. Ik ben Joke Thomas. Ik ben 19. Moest ge daar nog iet mee zijn

Hey ik ben wel geintresseerd.
maar gedurende welke periode is dit? ik ben vrij gedurende de 2 zomermaanden
heb ook al wel enige ervaring in de horeca.
Ben geboren op 15/09/1986

vriendelijke groeten MIchelle

Beste Frits,

Zojuist heb ik uw advertentie gelezen. Ik ben erg geinteresseerd in deze baan. Ik ben 19 jaar en studeer aan de Hoge Hotelschool in Maastricht.

Ik ben een enthousiast, gemotiveerd en leergierig persoon.
Ik werk sinds vier jaar in de horeca, en ben onbeperkt beschikbaar van 15 juli tot 20 augustus.

Ik hoop iets van u te horen

Beste Frits,