werken achter de bar (Z-Frankrijk)

Wie wil er werken achter de bar voor 5 weken op een motorcamping in Zuid-Frankrijk (van 15 juli tot 20 aug.2003)

Groetjes
Frits

Geachte Frits,

Ik heb net uw advertentie gelezen. Het klinkt heel leuk om te doen, ik heb al ervaring achter de bar.
Maar, wat houdt deze vijf weken in? Moet je goed frans kunnen spreken? Ik ben tweetalig opgevoed in Nederlands en engels, frans en duits gaat wel redelijk.
Wat zou de accomodatie zijn voor mij?
Genoeg vragen en interesse!
Ik hoop zo spoedig mogelijk van u te horen.

Met vriendelijke groeten,

Amy Wills

Hallo Amy

Ik kom jouw naam nogal vaak tegen op dit forum en heb besloten om je te helpen. Om te beginnen onderstaade link.

http://www.wereldwijzer.nl/forum/index.pl?..;num=1048198906

Hey Frits,

Ik ben studente marketing en zou dringend wat aan mijn frans moeten gaan doen. Dus ik dacht waarom niet met een vakantiejob zo leer ik mijn frans bij en verdien ik nog iets ook. Ik ben ne goeie werker en ge kunt mij overal zetten. Ik ben een sociaal iemand en kan me iedereen overweg of ge moest ne hele iritante mens zijn. Dus als ge nog iets vrijhebt en ge ziet da zitten moogt ge mij altijd iet laten weten.

Sorry ma was nog iets vergeten. Ik ben Joke Thomas. Ik ben 19. Moest ge daar nog iet mee zijn

Hey ik ben wel geintresseerd.
maar gedurende welke periode is dit? ik ben vrij gedurende de 2 zomermaanden
heb ook al wel enige ervaring in de horeca.
Ben geboren op 15/09/1986

vriendelijke groeten MIchelle

Beste Frits,

Zojuist heb ik uw advertentie gelezen. Ik ben erg geinteresseerd in deze baan. Ik ben 19 jaar en studeer aan de Hoge Hotelschool in Maastricht.

Ik ben een enthousiast, gemotiveerd en leergierig persoon.
Ik werk sinds vier jaar in de horeca, en ben onbeperkt beschikbaar van 15 juli tot 20 augustus.

Ik hoop iets van u te horen

Beste Frits,

Zojuist heb ik uw advertentie gelezen. Ik ben erg geinteresseerd in deze baan. Ik ben 19 jaar en studeer aan de Hoge Hotelschool in Maastricht.

Ik ben een enthousiast, gemotiveerd en leergierig persoon.
Ik werk sinds vier jaar in de horeca, en ben onbeperkt beschikbaar van 15 juli tot 20 augustus.

Ik hoop iets van u te horen

Met vriendelijke groet,

Jolanda

Hoi, heb je al iemand gevonden en kunnen er ook twee meiden op jou camping werk doen, moet je frans kunnen spreken of is engels en duits ook genoeg.

Wij zijn twee meiden van 23 jaar en willen heel erg graag naar het buitenland. we hebben beide een beetje ervaring in de horeca maar willen het graag leren.

Groetjes Diana en Chantal
Misterflap@hotmail.com

Hallo Frits,

Mijn naam is Christa en ik ben 20 jaar. Zelf ben ik gek van motoren en ben ook aan het lessen (moet in juni voor de 2e keer afrijden, spannend) en ik zoek een baan voor in de vakantie, dit lijkt me natuurlijk de ideale combinatie! Ik ben momenteel bezig met een cursus Frans via het NTI, en het zou ideaal zijn om deze cursus met de praktijk te kunnen combineren. Ik heb gedurende een halfjaar in een druk bezochte discotheek achter de bar gestaan, dus ik heb enige ervaring.

Met vriendelijke groet,
Christa van der Veer
Christa116@hotmail.com

Cor Dubbelman
Markschans 8
4844 BL Terheijden 25 maart 2003

Hallo,

Deze brief schrijf ik naar aan leiding van jullie advertentie op internet, ik was gelijk geïnteresseerd in deze baan.
Graag zou ik dan ook solliciteren naar een functie als barman in een van jullie discotheken. Ik denk dat ik geschikt ben voor zo’n functie omdat ik vier jaar horeca-ervaring heb, hard werk en goed met mensen om kan gaan. Verder houd ik van de gezelligheid en kan goed tegen de lange werkdagen.

Na mijn laatste examen op 28 mei zou ik graag in het buitenland gaan werken omdat het me een leuke en leerzame ervaring lijkt. En daar komt bij dat ik niet gelijk aan een opleiding hotelmanagement wil beginnen. Ik ben dus eventueel ook nog na de zomer beschikbaar, tot september 2004.
Het liefst zou ik in een land als Turkije gaan werken, omdat daar iedere dag de zon schijnt en er altijd gezelligheid is. Bovendien doe ik dan ook nog ervaring op in het buitenland.

Om nog even wat over mezelf te vertellen, ik ben achttien jaar en bezig met het laatste jaar van het VWO. In mijn vrije tijd werk ik veel in de horeca en ga daarna lekker stappen, qua sport fitness ik alleen nog maar vroeger heb ik heel veel gevoetbald en gejudood. Wat betreft talenkennis ben ik met Duits en Frans een gemiddelde vwo’er en kan ik me dus goed redden. Engels daarentegen beheers ik vrij goed.

Hopelijk komt mijn droom uit en kan ik deze zomer in een leuke discotheek/horecagelegenheid werken in een warm land.
Mochten jullie mij aan een baan kunnen helpen dan zal ik er voor de volle 100% tegenaan gaan.

Bij voorbaat veel dank.

Cor Dubbelman

Curriculum Vitea

Personalia

Naam: Cor Dubbelman
Geboortedatum: 11 november 1984
Geboorteplaats: Breda
Geslacht: Mannelijk
Burgerlijke staat: Alleenstaand
Adres: Ganzenweel 13
Telefoonnummer: 076-5933216 / 0614592035

Opleidingen