Werken Aan De Costa Brava

Heb je zin in avontuur, verlang je naar een onvergetelijke zomer, met zon, zee, strand, mooie meiden, jongens, fiesta…? Kan je je vrijmaken in de periode tussen begin juni en eind augustus? Ben je dynamisch, enthusiast en kan je het goed uitleggen? Heb je al enige verkoopservaring? Kan je goed met mensen opschieten en voel je mensen goed aan? Wil je graag een smak geld verdienen terwijl je je te pletter amuseert? Stuur dan je curriculum met foto door naar mpt_entertainment@hotmail.com

Jonathan Bossaer

En is een kortere periode ook mogelijk???

Originally posted by morpheuz@02-04-2004, 18:06:49
** Heb je zin in avontuur, verlang je naar een onvergetelijke zomer, met zon, zee, strand, mooie meiden, jongens, fiesta…? Kan je je vrijmaken in de periode tussen begin juni en eind augustus? Ben je dynamisch, enthusiast en kan je het goed uitleggen? Heb je al enige verkoopservaring? Kan je goed met mensen opschieten en voel je mensen goed aan? Wil je graag een smak geld verdienen terwijl je je te pletter amuseert? Stuur dan je curriculum met foto door naar mpt_entertainment@hotmail.com

Jonathan Bossaer **

Beste Jonathan,

Ik ben samen met nog een vriendin bezig met het zoeken van een woning in spanje, maar als die woning er is (en die komt er) ben ik op zoek naar werk voor de maanden die je aangeeft, wel zou ik iets meer uitleg willen over de werkzaamheden die je bied. dus zoek je een harde werker met wilskracht,inzet en die ook nog eens enorm veelzijdig is mail me dan even terug met wat verdere informatie. ps een c.v kan later worden bijgevoegd als je dat wil.
bedankt
brecht