Wij zijn op zoek naar gemotiveerde mensen in Australie die hun eigen bedrijfje willen starten. Men werkt onder de parplu van een groot moederbedrijf. Het betreft een verkoop van een geweldig gezondheidsprodukt dat al veel mensen van hun klachten zoals depresiviteit, kanker etc. heeft geholpen. Bekijk anders eens mijn website; Newage Shop. U bepaalt zelf uw tijdsindeling en aantal uren. Interesse mail me dan terug en ik neem contact met U op.
Ik ben geinteresseerd om te werken in West-Australie (Perth, geraldton, Margareth River, …) Indien jullie een werkvoorstel hebben, kunnne jullie gerust de informatie doorsturen naar frontlooplettering@hotmail.com
he hallo.
wij zijn twee meiden van 20 en 21.
op het moment zitten we al in australie,in sydney.
zou je ons ook kunnen helpen met een baan?
een eigen bedrijf willen we niet.
maar een baan klinkt prima.
groetjes rebecca en mirjam
Mijn gezin en ik willen dit jaar gaan emigreren naar Australie.Ik ben werkzaam in de grafische industrie als offset drukker.Op de job list krijg je voor dit beroep het max(60)aantal punten,maar ja zie nu maar een baan of mogelijke toezegging tot een baan te krijgen.Is er iemand die misschien iemand kent die in down under in de grafische wereld zit,of die me op een andere manier hierbij kan helpen.We gaan in ieder geval de kant van Brisbane op.Hoop dat iemand ons kan helpen hierbij.Alle ander informatie met betrekking tot emigreren is ook zeer welkom.