hallo .mijn vraag is of iemand mij kan zeggen hoe ik werk kan vinden in suriname,en waar behoefte aan is .ik ben zelf afkomstig uit de autoschade branche.
Hallo Hennie,
Kun je specifieker zijn over het soort werk dat je zoekt?
Tan bun,
Ilse
hallo .dank voor u reactie. nou het maakt me niet zoveel uit wat voor werk ,maar ik ben van beroep autospuiter,was werkplaats chef dus daar ben ik goed in.ben nu taxi chauffeur.
maar mn vriendin woont daaren ik wil naar haar toe en als kan blijven
mvg H.Berlips
Volgens mij word je al gauw eigen baas in SU.
Wat ik gezien heb; er zijn vele kleine autowasserijen. Je begint gewoon, met vergunning neem ik aan, onder een afdakje met veel water voor hogedrukspuiten enz. in de buurt en een beginkapitaal.
De beste bode is de man zelf. Ga snel kijken, vakantie krijg je in ieder geval in dat mooie land. Neem weinig eigen spullen mee en veel cadeauTJES.
Bijna alles is er te krijgen, maar wel iets duurder dan in NL.
Succes, eerste slimme autospuitster in de tropen.
Hallo Hennie,
Je zou eens bij Wonen en Reizen in Suriname kunnen kijken. Staat een overzicht van vacatures uit de krant. Moet je wel een bedrag voor betalen.
Dan heb je ook nog Suriname Jobs, Freelance SR en e-srjobs.
Hoewel het op deze wijze zoeken naar werk hier wel beetje vorm begint te krijgen, vind je in Suriname een baan toch meestal via het informele circuit. Misschien kun je eens op vakantie komen en eens gaan kijken, vragen, informeren.
Houdt er rekening mee dat het vinden van werk hier, in vergelijking met Nederland, wel om een lange adem vraagt. Het duurt allemaal wel wat langer dan je misschien gewend bent. Verder zou ik zeggen: ‘Go for it!’
Tan bun,
Ilse
hoi.
bedankt voor je informatie ga er direct mee aan de slag.
mvg Hennie
Graag gedaan. Veel succes!
Dag Hennie,
Sorry voor de late reactie.
Ik verblijf gemiddeld 9 maanden per jaar in Suriname.
Ik heb hier een link voor je die je waarschijnlijk wel zal interesseren :
http://remigratieboeksuriname.nl/
Vriendelijke groeten
Dirk
Dag Hennie,
Sorry voor de late reactie.
Ik verblijf gemiddeld 9 maanden per jaar in Suriname.
Ik heb hier een link voor je die je waarschijnlijk wel zal interesseren :
http://remigratieboeksuriname.nl/
Vriendelijke groeten
Dirk
hoi Dirk
dank voor je reactie ,miss weet je waar er behoefte aan is ,ik ben van huis uit autospuiter ,was hier chef ,ben goed vakman ,is er daar een mogelijkheid denkje
mvg hennie
Ik zal even rondvragen. Ken wel een paar mensen die in garages werken.
Even geduld hoor !
Lees ondertussen in het remigratieboek op het net, daar staan ook heel wat ivm het zoeken naar werk.
Dirk