Werk met paarden gezocht in het buitenland!!!

L.S.

Eerst zal ik me even in het kort voorstellen. Mijn naam is Kim, ben 25 jaar en heb twee kinderen. Ik heb jaren in de paarden gezeten. Het begon als groom en uiteindelijk reed ik jonge paarden in en gaf ik les aan kinderen en volwassenen. Toen ik zwanger werd ben ik van baan gewisseld en begonnen als financieel adviseur. Dit heb ik de afgelopen 5 jaar gedaan. Mensen zijn leuk, maar veel leuker vanuit het zadel dan vanuit een kantoorstoel :slywink:

Ik wilde altijd al graag naar het buitenland. Terug de natuur in… een mooi leven opbouwen. Dat ga ik nu doen. Daar hoort natuurlijk werk bij. Het liefst werk ik met paarden. Dit mag een ranch, handelstal, dressuur, spring, fokkerij, manege etc. zijn. Als er maar paarden zijn!!!
Ik ben ook gek op kinderen. Het zou dus ook leuk zijn om als au-pair te beginnen. De enige verplichting is, dat u in bezit bent van een paardenbedrijf of in bezit bent van meerdere paarden. Ik wil namelijk weer die heerlijke beesten om me heen hebben.

Mocht u een mooie functie voor me hebben of iemand weten die iets heeft of wilt u graag wat meer informatie? Mail dan naar [EMAIL=“model-kim@live.nl”]model-kim@live.nl

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Kim van Nispen t. P.

PS: Heeft u advies voor sites waar ik ook werk kan vinden, dan hoor ik dat graag!!!